Η τηλεόραση κερδισμένη απο τη κρίση
Media

Η τηλεόραση κερδισμένη απο τη κρίση

Φαίνεται όμως πως από τους λίγους κερδισμένους αυτής της κρίσης είναι η τηλεόραση, έστω κι αν η διαφημιστική πίτα έχει μειωθεί κατά πολύ.

Οπως αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα έρευνας της Deloite, που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική, όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στην τηλεόραση για να περνούν την ώρα τους, καθώς η οικονομική ύφεση έχει περιορίσει τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών. Την εβδομάδα παρακολουθούν τηλεόραση κατά μέσον όρο 18 ώρες, δύο ώρες περισσότερο σε σύγκριση με πέρυσι, με τα εξοικειωμένα με το Ιντερνετ άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1980 έως το 1995 να καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση. Συγκεκριμένα, πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών κατέταξαν την παρακολούθηση τηλεόρασης, είτε ζωντανά είτε με το σύστημα της αγοράς συγκεκριμένου προγράμματος ή μέσω ψηφιακού αναπαραγωγέα βίντεο, ως την αγαπημένη τους δραστηριότητα, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 26%. Επίσης, πολλοί από τους ερωτηθέντες (ηλικίας από 14-75 ετών) είπαν ότι οι δύσκολοι καιροί τούς ανάγκασαν να περικόψουν τις αγορές εισιτηρίων για κινηματογράφο, συναυλίες και αθλητικά γεγονότα, καθώς και την αγορά DVDs και βιντεοπαιχνιδιών. «Τελικά, η τηλεόραση ωφελήθηκε πολύ από την ύφεση», δήλωσε ο διευθυντής της Deloite, Εντ Μόραν, ο οποίος προσέθεσε ότι τα «στοιχεία δεν υποστηρίζουν τον "θάνατο" της τηλεόρασης, ενώ η διαφήμιση στη μικρή οθόνη εξακολουθεί να είναι πιο αποδοτική από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο». Το 83% των καταναλωτών κατέταξε την τηλεόραση ανάμεσα στα τρία κορυφαία Μέσα Ενημέρωσης που επηρεάζουν τις αποφάσεις τους για αγορές. Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς καταναλωτές και το 69% των γεννημένων από το 1980 έως το 1995 λένε ότι οι εκθέσεις για τα προϊόντα που διαβάζουν στο Διαδίκτυο επηρεάζουν τις αποφάσεις τους. Μάλιστα, πολλοί ήταν εκείνοι που είπαν πως θα ήθελαν μια διαδικτυακή υπηρεσία η οποία να προτείνει προϊόντα σύμφωνα με τις υποδείξεις άλλων ανθρώπων, βάσει της δικής τους εμπειρίας.Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την έρευνα, όλο και λιγότεροι είναι οι καταναλωτές που επιλέγουν να δουν διαφήμιση στο Ιντερνετ, ακόμη και αν θέλουν περισσότερη πληροφόρηση για ένα προϊόν. «Γίνεται όλο και πιο σαφές ότι το πρότυπο της διαφήμισης στο Ιντερνέτ είναι λιγότερο αποτελεσματικό στο να επηρεάσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών», επεσήμανε ο Μόραν.

ΠΗΓΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved