Astrology

Αστρολογική Εφημερία Παρασκευή 11/9

Οι πλανήτες στη συναστρία

Ένα ζήτημα που αναφέρεται συχνά στην εξέταση μιας συναστρίας είναι το ποιός ασκεί επιρροή σε ποιόν. Υπάρχει η άποψη ότι ο ισχυρότερος η ο δυναμικότερος πλανήτης έχει το «πάνω χέρι» και κατ‘ επέκταση εκείνος που τον έχει στο ωροσκόπιο του «κινεί τα νήματα». Για παράδειγμα σε μια σχέση Αφροδίτης-Άρη ο δεύτερος θεωρείται πιο «αποφασισμένος» να επιβληθεί. Όμως θα ήταν ευχής έργο να μπορούσαμε να καταλήξουμε, έτσι απλά, στο ποιος ασκεί τις πιέσεις ανάλογα με το αν «έχει» τον Άρη η την Αφροδίτη.

Θα σας θυμίσω αυτό που ήδη γνωρίζετε, ότι δηλαδή ο Άρης στο ωροσκόπιο μιας γυναίκας μπορεί να δείχνει τον τύπο των συντρόφων της. Αυτό πρακτικά παραπέμπει στο ότι ο Άρης ενδέχεται να συμπεριφέρεται ως προβαλλόμενος, εκφράζοντας σε πολύ μικρότερο βαθμό μια προσωπική δυναμική. Και η ουσία είναι ότι αυτό μπορεί να συμβεί με κάθε πλανήτη.

Για να διαπιστώσουμε ποιός ασκεί τις πιέσεις, οφείλουμε να αξιολογήσουμε ποιοτικά τους δύο χάρτες για να δούμε ποιός λειτουργεί πιο δυναμικά τον Άρη του η σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις τον Κρόνο η τον Πλούτωνα. Αυτός, που είναι «Άρειος» θα θέτει και το ρυθμό, ανεξάρτητα με το αν ο Άρης είναι στο δικό του ωροσκόπιο.

Αυτό που αρχικά δηλώνει η συναστρία με όψεις Αφροδίτης-Άρη είναι ότι μεταξύ των δύο προσώπων μπορεί να υπάρχει μια ερωτική έλξη με τους «συνήθεις» ανταγωνισμούς και διεκδικήσεις που αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές. Γνωρίζουμε ότι αυτές οι όψεις μπορούν να συντηρήσουν την έλξη για μια μεγάλη χρονική περίοδο, έστω και με ...διαλείμματα.

Για να διαπιστώσουμε αν συνολικά η σχέση είναι «πλήρης» και δεν έχουμε μόνον ένα πάθος, που μπορεί να δημιουργήσει μόνο ζήλεια, παιχνίδια εξουσίας και πολλές δυσάρεστες καταστάσεις δε θα μείνουμε στον τύπο των όψεων, αν δηλαδή είναι δυσαρμονικές η όχι.

Θα ανατρέξουμε στην συναστρία αναζητώντας όψεις ανάμεσα στα Φώτα η οτιδήποτε άλλο μπορεί να δηλώνει συμβατότητα ανάμεσα στις δύο προσωπικότητες (σχέσεις πλανητών με τον ωροσκόπο, τους γωνιακούς οίκους κα).

Αν η συμβατότητα υπάρχει, τότε ακόμη και πολύ δυσαρμονικές όψεις του Άρη θα εκδηλωθούν στην πράξη αρμονικά

Αν δεν υπάρχει, τότε στην καλύτερη περίπτωση η έλξη θα είναι προσωρινή και ουσιαστικά μονομερής.

Την ίδια ακριβώς πολιτική θα εφαρμόσουμε και στην περίπτωση μιας «σκληρής» όψης ανάμεσα στην Αφροδίτη και τον Κρόνο, που τυπικά περιγράφει ότι η σχέση έχει κάποια «Κρόνια» χαρακτηριστικά (περιορισμούς, καθοριστικές ανασφάλειες, καθυστερήσεις κα).

Ποιός από τους δύο όμως είναι ο «Κρόνιος»; Αυτός θα βάλει στο τραπέζι τα αιτήματα του πλανήτη. Και ο άλλος απλά θα βιώνει τον Κρόνο του μέσω του πρώτου.

Αν υπάρχει συμβατότητα προσωπικοτήτων ακόμη κι ένα ...ολέθριο τετράγωνο θα λειτουργήσει αναδεικνύοντας τα θετικά χαρακτηριστικά της όψης (ασφάλεια, σταθερότητα, διάρκεια, χρησιμότητα κλπ)

Και εννοείται βέβαια, πως όλα αυτά θα πρέπει να τα εξετάζουμε με γνώμονα τους δύο γενέθλιους χάρτες αναζητώντας αρχικά το αν εκπληρώνονται τα βασικά αιτήματα σε θέματα σχέσεων.

Για παράδειγμα ένας Άρης στον 5ο η τον 7ο οίκο επιζητά έστω και υποσυνείδητα τον δυναμισμό η τον ανταγωνισμό στις σχέσεις του και δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε άλλο τύπο σχέσης.

Και αν ο ένας από τους δύο συντρόφους έχει προδιαγραφές, που ο άλλος δεν καλύπτει, τότε ακόμη και οι πλέον αρμονικές όψεις είναι άνευ αντικειμένου...

 

Οι πλανητικές επιρροές της ημέρας

Το ...πάρτι της Αφροδίτης με το Δία συνεχίζεται και σήμερα και όσοι είναι πιο ...τυχεροί θα διαπιστώσουν ότι η ποιότητα της ζωής τους μπορεί να βελτιωθεί ραγδαία, χωρίς να καταβάλουν κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια.

Επίσης, η διέλευση της Σελήνης από τους Διδύμους, δίνει στην ημέρα έναν επικοινωνιακό χαρακτήρα και στους Διδύμους η τους Τοξότες τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Γενέθλια

Ο Μπράιαν Ντε Πάλμα, ένας από τους «τρομερούς» σκηνοθέτες του Χόλυγουντ, γεννήθηκε στις 11/9/40 (ώρα 18:58) στο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσεϊ.Παρθένος με ωροσκόπο στους Ιχθύες χαρακτηρίζεται από την τάση του να συνδυάσει το πραγματικό με το φανταστικό, κάτι που πολλές φορές δημιουργεί απίστευτη ...σύγχυση στο θεατή.Η Σελήνη του στον Αιγόκερω συνεργάστηκε ...μια χαρά με τους πλανήτες στην Παρθένο και μέσα από σκληρή και πειθαρχημένη δουλειά κατάφερε να φτάσει πολύ ψηλά.Σε αυτό βέβαια συνέβαλε τόσο η γωνιακή Δήμητρα, όσο και ο εξαιρετικά δραστήριος Ποσειδώνας (επίσης στον 7ο οίκο σε σύνοδο με τον Ερμή, τον Ήλιο και την αστρική Δήμητρα), που πρακτικά «ευθύνεται» για τις καλλιτεχνικές επιλογές του.Όσο για την τάση του να ...τρομάζει τον κόσμο (το πρότυπο του ήταν πάντα ο Χίτσκοκ) αυτή κρύβεται στη σύνοδο της Αφροδίτης με τον Πλούτωνα (στον 5ο οίκο), που ανεξάρτητα με το πως χρησιμοποιείται από τον Ντε Πάλμα στην προσωπική του ζωή, βρήκε στις ταινίες του μια εξαιρετικά δημιουργική διέξοδο...

Το ...περίεργο είναι ότι στα γενέθλια του οι ΗΠΑ βίωσαν ένα από τα χειρότερα θρίλερ της ιστορίας τους. Συμπτώσεις...

Γιάννης Ριζόπουλος

 

Οι πλανήτες στη συναστρία


Ένα ζήτημα που αναφέρεται συχνά στην εξέταση μιας συναστρίας είναι το ποιός ασκεί επιρροή σε ποιόν.
Υπάρχει η άποψη ότι ο ισχυρότερος η ο δυναμικότερος πλανήτης έχει το «πάνω χέρι» και κατ‘ επέκταση εκείνος που τον έχει στο ωροσκόπιο του «κινεί τα νήματα».
Για παράδειγμα σε μια σχέση Αφροδίτης-Άρη ο δεύτερος θεωρείται πιο «αποφασισμένος» να επιβληθεί.
Όμως θα ήταν ευχής έργο να μπορούσαμε να καταλήξουμε, έτσι απλά, στο ποιος ασκεί τις πιέσεις ανάλογα με το αν «έχει» τον Άρη η την Αφροδίτη.

Θα σας θυμίσω αυτό που ήδη γνωρίζετε, ότι δηλαδή ο Άρης στο ωροσκόπιο μιας γυναίκας μπορεί να δείχνει τον τύπο των συντρόφων της. Αυτό πρακτικά παραπέμπει στο ότι ο Άρης ενδέχεται να συμπεριφέρεται ως προβαλλόμενος, εκφράζοντας σε πολύ μικρότερο βαθμό μια προσωπική δυναμική.
Και η ουσία είναι ότι αυτό μπορεί να συμβεί με κάθε πλανήτη.

Για να διαπιστώσουμε ποιός ασκεί τις πιέσεις, οφείλουμε να αξιολογήσουμε ποιοτικά τους δύο χάρτες για να δούμε ποιός λειτουργεί πιο δυναμικά τον Άρη του η σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις τον Κρόνο η τον Πλούτωνα. Αυτός, που είναι «Άρειος» θα θέτει και το ρυθμό, ανεξάρτητα με το αν ο Άρης είναι στο δικό του ωροσκόπιο.

Αυτό που αρχικά δηλώνει η συναστρία με όψεις Αφροδίτης-Άρη είναι ότι μεταξύ των δύο προσώπων μπορεί να υπάρχει μια ερωτική έλξη με τους «συνήθεις» ανταγωνισμούς και διεκδικήσεις που αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές. Γνωρίζουμε ότι αυτές οι όψεις μπορούν να συντηρήσουν την έλξη για μια μεγάλη χρονική περίοδο, έστω και με ...διαλείμματα.

Για να διαπιστώσουμε αν συνολικά η σχέση είναι «πλήρης» και δεν έχουμε μόνον ένα πάθος, που μπορεί να δημιουργήσει μόνο ζήλεια, παιχνίδια εξουσίας και πολλές δυσάρεστες καταστάσεις δε θα μείνουμε στον τύπο των όψεων, αν δηλαδή είναι δυσαρμονικές η όχι.

Θα ανατρέξουμε στην συναστρία αναζητώντας όψεις ανάμεσα στα Φώτα η οτιδήποτε άλλο μπορεί να δηλώνει συμβατότητα ανάμεσα στις δύο προσωπικότητες (σχέσεις πλανητών με τον ωροσκόπο, τους γωνιακούς οίκους κα).

Αν η συμβατότητα υπάρχει, τότε ακόμη και πολύ δυσαρμονικές όψεις του Άρη θα εκδηλωθούν στην πράξη αρμονικά

Αν δεν υπάρχει, τότε στην καλύτερη περίπτωση η έλξη θα είναι προσωρινή και ουσιαστικά μονομερής.

Την ίδια ακριβώς πολιτική θα εφαρμόσουμε και στην περίπτωση μιας «σκληρής» όψης ανάμεσα στην Αφροδίτη και τον Κρόνο, που τυπικά περιγράφει ότι η σχέση έχει κάποια «Κρόνια» χαρακτηριστικά (περιορισμούς, καθοριστικές ανασφάλειες, καθυστερήσεις κα).

Ποιός από τους δύο όμως είναι ο «Κρόνιος»; Αυτός θα βάλει στο τραπέζι τα αιτήματα του πλανήτη. Και ο άλλος απλά θα βιώνει τον Κρόνο του μέσω του πρώτου.

Αν υπάρχει συμβατότητα προσωπικοτήτων ακόμη κι ένα ...ολέθριο τετράγωνο θα λειτουργήσει αναδεικνύοντας τα θετικά χαρακτηριστικά της όψης (ασφάλεια, σταθερότητα, διάρκεια, χρησιμότητα κλπ)

Και εννοείται βέβαια, πως όλα αυτά θα πρέπει να τα εξετάζουμε με γνώμονα τους δύο γενέθλιους χάρτες αναζητώντας αρχικά το αν εκπληρώνονται τα βασικά αιτήματα σε θέματα σχέσεων.

Για παράδειγμα ένας Άρης στον 5ο η τον 7ο οίκο επιζητά έστω και υποσυνείδητα τον δυναμισμό η τον ανταγωνισμό στις σχέσεις του και δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε άλλο τύπο σχέσης.

Και αν ο ένας από τους δύο συντρόφους έχει προδιαγραφές, που ο άλλος δεν καλύπτει, τότε ακόμη και οι πλέον αρμονικές όψεις είναι άνευ αντικειμένου...

Οι πλανητικές επιρροές της ημέρας


Το ...πάρτι της Αφροδίτης με το Δία συνεχίζεται και σήμερα και όσοι είναι πιο ...τυχεροί θα διαπιστώσουν ότι η ποιότητα της ζωής τους μπορεί να βελτιωθεί ραγδαία, χωρίς να καταβάλουν κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια.

Επίσης, η διέλευση της Σελήνης από τους Διδύμους, δίνει στην ημέρα έναν επικοινωνιακό χαρακτήρα και στους Διδύμους η τους Τοξότες τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Γενέθλια


Ο Μπράιαν Ντε Πάλμα, ένας από τους «τρομερούς» σκηνοθέτες του Χόλυγουντ, γεννήθηκε στις 11/9/40 (ώρα 18:58) στο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσεϊ.
Παρθένος με ωροσκόπο στους Ιχθύες χαρακτηρίζεται από την τάση του να συνδυάσει το πραγματικό με το φανταστικό, κάτι που πολλές φορές δημιουργεί απίστευτη ...σύγχυση στο θεατή.
Η Σελήνη του στον Αιγόκερω συνεργάστηκε ...μια χαρά με τους πλανήτες στην Παρθένο και μέσα από σκληρή και πειθαρχημένη δουλειά κατάφερε να φτάσει πολύ ψηλά.
Σε αυτό βέβαια συνέβαλε τόσο η γωνιακή Δήμητρα, όσο και ο εξαιρετικά δραστήριος Ποσειδώνας (επίσης στον 7ο οίκο σε σύνοδο με τον Ερμή, τον Ήλιο και την αστρική Δήμητρα), που πρακτικά «ευθύνεται» για τις καλλιτεχνικές επιλογές του.
Όσο για την τάση του να ...τρομάζει τον κόσμο (το πρότυπο του ήταν πάντα ο Χίτσκοκ) αυτή κρύβεται στη σύνοδο της Αφροδίτης με τον Πλούτωνα (στον 5ο οίκο), που ανεξάρτητα με το πως χρησιμοποιείται από τον Ντε Πάλμα στην προσωπική του ζωή, βρήκε στις ταινίες του μια εξαιρετικά δημιουργική διέξοδο...

Το ...περίεργο είναι ότι στα γενέθλια του οι ΗΠΑ βίωσαν ένα από τα χειρότερα θρίλερ της ιστορίας τους. Συμπτώσεις...

Γιάννης Ριζόπουλος

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved