Astrology

Αστρολογική εφημερία Πέμπτη 13/8

Ο Κριός στην κοινωνική εξέλιξη

Στην Εποχή του Κριού(1800 πΧ-100 μΧ), αναδύθηκαν τα βασικά πρότυπα εξέλιξης τόσο στην Ανατολή, όσο και στη Δύση.Στην πρώτη φάση του Μεγάλου Μήνα (ως το 1100 πΧ περίπου) οι ορμητικές μεταναστεύσεις των λαών (Αχαιοί, Υκσώς) έφεραν τις μέχρι τότε παραδοσιακές δυνάμεις σε δύσκολη θέση και άνοιξε ο δρόμος για τα νέα κέντρα εξουσίας.Οι διαδοχικές σύνοδοι Ουρανού και Ποσειδώνα στον Κριό, που καλύπτουν την περίοδο 1100-600 π. Χ, συνδέονται με την κάθοδο των Δωριέων, τη σύνταξη των Ομηρικών επών και τις δύο φάσεις του Ελληνικού αποικισμού.Οι πρωταγωνιστές, που εμφανίστηκαν επί σκηνής σε αυτή τη φάση, έμελλε να είναι οι κυρίαρχοι των επόμενων αιώνων: Αθήνα, Σπάρτη, Πέλλα, Καρχηδόνα, Ρώμη, Βυζάντιο. Στην Ελλάδα, με την ...ευγενική προτροπή του Ζυγού, ο πολιτισμός χαρακτηρίστηκε από τη, μάλλον μοναδική, σύνθεση πνευματικότητας και πολεμικής αρετής και στη δεύτερη φάση ανέδειξε τη Δημοκρατία σαν το τυπικό πολίτευμα του άξονα Κριού-Ζυγού. Επιπλέον η κοινωνική και πολιτική οργάνωση κατέληξε στην πόλη-κράτος, ένα θεσμό, που διατήρησε και ανέδειξε την αξία της κάθε μονάδας μέσα στο « όμαιμο, ομόγλωσσο και ομόθρησκο» σύνολο. Όλοι έκαναν του ...κεφαλιού τους αλλά, συνήθως, ομονοούσαν μπροστά στον κοινό εχθρό.Αυτή η ελληνική ...πατέντα είναι και η γνήσια, εφαρμοσμένη συμμετοχή τού Κριού στην κοινωνική εξέλιξη.Όμως τα στοιχεία και οι ιστορικές αναλογίες υπονοούν και κάτι περισσότερο: Την ανασυγκρότηση της Ευρωπαϊκής ηπείρου, με αφετηρία την Ανατολή-Κριό και τελικό αποδέκτη τη Δύση-Ζυγό.

 

 

Auto-reverse...Αντίστροφα, στο Μεσαίωνα (στην Εποχή, πλέον, των Ιχθύων) με τις αντίστοιχες συνόδους των δύο πλανητών στο Ζυγό (800-1300), επαναλήφθηκαν, δυτικότερα, τα ίδια φαινόμενα.Οι λαοί «έψαχναν» την εθνική τους συνείδηση ακροπατώντας πάνω στα δικά τους έπη ( Νιμπελούγκεν, Αρθούρος κλπ). Οι ευρωπαϊκές πόλεις άνθησαν η μια μετά την άλλη, ενώ οι Δυτικοί φρόντισαν να ...ανταποδώσουν με τις Σταυροφορίες την επίσκεψη των Ελλήνων στα μέρη τους πριν από 2000 χρόνια.Την ίδια περίοδο ύστερα από αλλεπάλληλες εισβολές, πολέμους και αναδιατάξεις δυνάμεων ο ευρωπαϊκός χάρτης συμπεριέλαβε τελικά όλα τα κράτη, που σήμερα είναι (και θα συνεχίσουν να είναι) σημεία αναφοράς για την ήπειρο: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία και Σκανδιναβικές χώρες. Αυτή ήταν η συμπληρωματική συνεισφορά του Ζυγού δια ... πυρός και σιδήρου.

Η διαφαινόμενη σχέση του άξονα Κριού-Ζυγού με τη λογοτεχνία και τα μεγάλα ταξίδια η τις μαζικές μεταναστεύσεις σίγουρα δημιουργεί απορίες αφού οι συγκεκριμένες κατευθύνσεις κατατάσσονται αστρολογικά μάλλον στον άξονα Τοξότη-Διδύμων. Ωστόσο τα γεγονότα «μιλάνε» από μόνα τους και η απάντηση ίσως να κρύβεται στην λειτουργικότητα ενός «παγκόσμιου» ωροσκοπίου που ο 9ος οίκος του συμπίπτει με τον Κριό (περισσότερα γι αυτό το θέμα, στην αυριανή δημοσίευση).

 

 

Μπαμ και κάτω...Ο Κριός, πάντως, σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα δύσκολα ...κρατιέται. Οι διελεύσεις του Άρη και του Ουρανού από το ζώδιο δημιουργούν συνήθως ακραίες τάσεις και προετοιμάζουν το έδαφος για διάφορα ...παρατράγουδα. Για παράδειγμα, οι Ευρωπαϊκές επαναστάσεις του 1848-51 και το κομμουνιστικό μανιφέστο ήταν ο καρπός της πολύ «καυτής» συνόδου Ουρανού και Πλούτωνα στον Κριό, που ουσιαστικά-με δεδομένη την επιρροή της μέχρι τη δεκαετία του 1960, όταν έγινε η επόμενη σύνοδος των δύο πλανητών-εμπλέκεται και στους δύο παγκοσμίους πολέμους. Ακολούθησε το τετράγωνο του Ποσειδώνα στον Κριό με τον Ουρανό στον Καρκίνο το 1865-67, που «γέννησε» τη Κου Κλουξ Κλαν, ενώ στη δεκαετία του 1930 το τετράγωνο του Ουρανού (στον Κριό) με τον Πλούτωνα οδήγησε-εκτός των άλλων-στην επικράτηση του Ναζισμού με τις γνωστές συνέπειες.Από την άλλη πλευρά ο Τσε Γκεβάρα και ο Τζέϊμς Ντην, που γεννήθηκαν με τον Ουρανό στον Κριό είναι, για διαφορετικούς λόγους βέβαια, σύμβολα της ...διαρκούς επανάστασης.Αλλά και στον πνευματικό χώρο η τις επιστήμες η ενεργοποίηση του ζωδίου από αργούς πλανήτες έχει να επιδείξει σπουδαία επιτεύγματα και ανακαλύψεις, ανάλογα με τη φύση του κάθε πλανήτη. Ο Ποσειδώνας είναι συνυπεύθυνος για τον εξπρεσιονισμό στην τέχνη. Ο Ουρανός έφερε την ηλεκτρική κιθάρα και το αντισυλληπτικό χάπι. Και η πολύχρονη παραμονή της Έριδας στον Κριό (από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και σήμερα) συνδέεται με την αλματώδη εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας.

 

Οι πλανητικές επιρροές της ημέραςΗ αντίθεση του αστρικού Ερμή με τον τροπικό Δία αλλάζει το κλίμα προς το καλύτερο και διαμορφώνει μια πιο ευχάριστη καθημερινότητα.Αστεία, πειράγματα και κεράσματα έχουν την τιμητική τους, ενώ κάποιες ευχάριστες ειδήσεις διώχνουν τις ανησυχίες έστω και ...προσωρινά.Λέοντες και Υδροχόοι καρπώνονται πρώτοι τα πλεονεκτήματα αυτής της όψης αλλά και οι Τοξότες δεν πάνε πίσω...

 

 

Γενέθλια

Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, γνωστός και ως «μαιτρ του τρόμου», γεννήθηκε στις 13/8/1899 (ώρα 3:15) στο Λονδίνο.Λέων με ωροσκόπο στο Λέοντα αξιοποίησε ουσιαστικά τα «προσόντα» της Σελήνης του στο Σκορπιό σε σύνοδο με το Δία και τη Δήμητρα στον 4ο οίκο, που μάλιστα στην αστρική τους εκδοχή «πέφτουν» πάνω στην ακμή του οίκου, αυξάνοντας κατακόρυφα τις πιθανότητες για μια επιτυχημένη καριέρα.Η καταλυτική παρέμβαση του στην εξέλιξη του κινηματογράφου ορίστηκε από την αντίθεση του αστρικού Ποσειδώνα με τον Ουρανό, με την παράλληλη συμμετοχή (τετράγωνο) του Ερμή στην Παρθένο.

 

Γιάννης Ριζόπουλος

 

Ο Κριός στην κοινωνική εξέλιξη

Στην Εποχή του Κριού(1800 πΧ-100 μΧ), αναδύθηκαν τα βασικά πρότυπα εξέλιξης τόσο στην Ανατολή, όσο και στη Δύση.
Στην πρώτη φάση του Μεγάλου Μήνα (ως το 1100 πΧ περίπου) οι ορμητικές μεταναστεύσεις των λαών (Αχαιοί, Υκσώς) έφεραν τις μέχρι τότε παραδοσιακές δυνάμεις σε δύσκολη θέση και άνοιξε ο δρόμος για τα νέα κέντρα εξουσίας.
Οι διαδοχικές σύνοδοι Ουρανού και Ποσειδώνα στον Κριό, που καλύπτουν την περίοδο 1100-600 π. Χ, συνδέονται με την κάθοδο των Δωριέων, τη σύνταξη των Ομηρικών επών και τις δύο φάσεις του Ελληνικού αποικισμού.
Οι πρωταγωνιστές, που εμφανίστηκαν επί σκηνής σε αυτή τη φάση, έμελλε να είναι οι κυρίαρχοι των επόμενων αιώνων: Αθήνα, Σπάρτη, Πέλλα, Καρχηδόνα, Ρώμη, Βυζάντιο. Στην Ελλάδα, με την ...ευγενική προτροπή του Ζυγού, ο πολιτισμός χαρακτηρίστηκε από τη, μάλλον μοναδική, σύνθεση πνευματικότητας και πολεμικής αρετής και στη δεύτερη φάση ανέδειξε τη Δημοκρατία σαν το τυπικό πολίτευμα του άξονα Κριού-Ζυγού. Επιπλέον η κοινωνική και πολιτική οργάνωση κατέληξε στην πόλη-κράτος, ένα θεσμό, που διατήρησε και ανέδειξε την αξία της κάθε μονάδας μέσα στο « όμαιμο, ομόγλωσσο και ομόθρησκο» σύνολο. Όλοι έκαναν του ...κεφαλιού τους αλλά, συνήθως, ομονοούσαν μπροστά στον κοινό εχθρό.
Αυτή η ελληνική ...πατέντα είναι και η γνήσια, εφαρμοσμένη συμμετοχή τού Κριού στην κοινωνική εξέλιξη.
Όμως τα στοιχεία και οι ιστορικές αναλογίες υπονοούν και κάτι περισσότερο: Την ανασυγκρότηση της Ευρωπαϊκής ηπείρου, με αφετηρία την Ανατολή-Κριό και τελικό αποδέκτη τη Δύση-Ζυγό.

Auto-reverse...
Αντίστροφα, στο Μεσαίωνα (στην Εποχή, πλέον, των Ιχθύων) με τις αντίστοιχες συνόδους των δύο πλανητών στο Ζυγό (800-1300), επαναλήφθηκαν, δυτικότερα, τα ίδια φαινόμενα.
Οι λαοί «έψαχναν» την εθνική τους συνείδηση ακροπατώντας πάνω στα δικά τους έπη ( Νιμπελούγκεν, Αρθούρος κλπ). Οι ευρωπαϊκές πόλεις άνθησαν η μια μετά την άλλη, ενώ οι Δυτικοί φρόντισαν να ...ανταποδώσουν με τις Σταυροφορίες την επίσκεψη των Ελλήνων στα μέρη τους πριν από 2000 χρόνια.
Την ίδια περίοδο ύστερα από αλλεπάλληλες εισβολές, πολέμους και αναδιατάξεις δυνάμεων ο ευρωπαϊκός χάρτης συμπεριέλαβε τελικά όλα τα κράτη, που σήμερα είναι (και θα συνεχίσουν να είναι) σημεία αναφοράς για την ήπειρο: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία και Σκανδιναβικές χώρες. Αυτή ήταν η συμπληρωματική συνεισφορά του Ζυγού δια ... πυρός και σιδήρου.


Η διαφαινόμενη σχέση του άξονα Κριού-Ζυγού με τη λογοτεχνία και τα μεγάλα ταξίδια η τις μαζικές μεταναστεύσεις σίγουρα δημιουργεί απορίες αφού οι συγκεκριμένες κατευθύνσεις κατατάσσονται αστρολογικά μάλλον στον άξονα Τοξότη-Διδύμων. Ωστόσο τα γεγονότα «μιλάνε» από μόνα τους και η απάντηση ίσως να κρύβεται στην λειτουργικότητα ενός «παγκόσμιου» ωροσκοπίου που ο 9ος οίκος του συμπίπτει με τον Κριό (περισσότερα γι αυτό το θέμα, στην αυριανή δημοσίευση).

Μπαμ και κάτω...
Ο Κριός, πάντως, σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα δύσκολα ...κρατιέται. Οι διελεύσεις του Άρη και του Ουρανού από το ζώδιο δημιουργούν συνήθως ακραίες τάσεις και προετοιμάζουν το έδαφος για διάφορα ...παρατράγουδα. Για παράδειγμα, οι Ευρωπαϊκές επαναστάσεις του 1848-51 και το κομμουνιστικό μανιφέστο ήταν ο καρπός της πολύ «καυτής» συνόδου Ουρανού και Πλούτωνα στον Κριό, που ουσιαστικά-με δεδομένη την επιρροή της μέχρι τη δεκαετία του 1960, όταν έγινε η επόμενη σύνοδος των δύο πλανητών-εμπλέκεται και στους δύο παγκοσμίους πολέμους. Ακολούθησε το τετράγωνο του Ποσειδώνα στον Κριό με τον Ουρανό στον Καρκίνο το 1865-67, που «γέννησε» τη Κου Κλουξ Κλαν, ενώ στη δεκαετία του 1930 το τετράγωνο του Ουρανού (στον Κριό) με τον Πλούτωνα οδήγησε-εκτός των άλλων-στην επικράτηση του Ναζισμού με τις γνωστές συνέπειες.
Από την άλλη πλευρά ο Τσε Γκεβάρα και ο Τζέϊμς Ντην, που γεννήθηκαν με τον Ουρανό στον Κριό είναι, για διαφορετικούς λόγους βέβαια, σύμβολα της ...διαρκούς επανάστασης.
Αλλά και στον πνευματικό χώρο η τις επιστήμες η ενεργοποίηση του ζωδίου από αργούς πλανήτες έχει να επιδείξει σπουδαία επιτεύγματα και ανακαλύψεις, ανάλογα με τη φύση του κάθε πλανήτη. Ο Ποσειδώνας είναι συνυπεύθυνος για τον εξπρεσιονισμό στην τέχνη. Ο Ουρανός έφερε την ηλεκτρική κιθάρα και το αντισυλληπτικό χάπι. Και η πολύχρονη παραμονή της Έριδας στον Κριό (από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και σήμερα) συνδέεται με την αλματώδη εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας.

Οι πλανητικές επιρροές της ημέρας
Η αντίθεση του αστρικού Ερμή με τον τροπικό Δία αλλάζει το κλίμα προς το καλύτερο και διαμορφώνει μια πιο ευχάριστη καθημερινότητα.
Αστεία, πειράγματα και κεράσματα έχουν την τιμητική τους, ενώ κάποιες ευχάριστες ειδήσεις διώχνουν τις ανησυχίες έστω και ...προσωρινά.
Λέοντες και Υδροχόοι καρπώνονται πρώτοι τα πλεονεκτήματα αυτής της όψης αλλά και οι Τοξότες δεν πάνε πίσω...

Γενέθλια


Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, γνωστός και ως «μαιτρ του τρόμου», γεννήθηκε στις 13/8/1899 (ώρα 3:15) στο Λονδίνο.
Λέων με ωροσκόπο στο Λέοντα αξιοποίησε ουσιαστικά τα «προσόντα» της Σελήνης του στο Σκορπιό σε σύνοδο με το Δία και τη Δήμητρα στον 4ο οίκο, που μάλιστα στην αστρική τους εκδοχή «πέφτουν» πάνω στην ακμή του οίκου, αυξάνοντας κατακόρυφα τις πιθανότητες για μια επιτυχημένη καριέρα.
Η καταλυτική παρέμβαση του στην εξέλιξη του κινηματογράφου ορίστηκε από την αντίθεση του αστρικού Ποσειδώνα με τον Ουρανό, με την παράλληλη συμμετοχή (τετράγωνο) του Ερμή στην Παρθένο.

Γιάννης Ριζόπουλος

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved