Κορεσμένα λιπαρά: Πόσα επιτρέπεται να τρώτε καθημερινά

Κορεσμένα λιπαρά: Πόσα επιτρέπεται να τρώτε καθημερινά

Τα ευρήματα των μελετών σχετικά με τις επιπτώσεις από την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών, των λιπαρών που περιέχουν οι τροφές ζωικής προέλευσης, όπως το κόκκινο κρέας και το πλήρες γάλα, διχάζουν τους καταναλωτές.

Για κάθε μελέτη που βρίσκει τα κορεσμένα λιπαρά ανθυγιεινά, υπάρχει μία άλλη που δείχνει ότι ο ρόλος τους στις καρδιοπάθειες και άλλες χρόνιες παθήσεις, σηκώνει αρκετή συζήτηση.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

Διαβάστε επίσης


Δες τους αγαπημένους celebrities και στο Instagram. Ακολούθησέ μας!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.