Negroni Week 24-30 Ιουνίου 2019:  Απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας Negroni με Campari για καλό σκοπό
Inside Stories

Negroni Week 24-30 Ιουνίου 2019: Απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας Negroni με Campari για καλό σκοπό

Το #NegroniWeek 2019 θα πραγματοποιηθεί, σε συνεργασία με το περιοδικό #Imbibe, στις 24-30 Ιουνίου, με την υποστήριξη του #CampariGreece για 7η συνεχόμενη χρονιά. 

Το Campari, το εμβληματικό ιταλικό ποτό, σε συνεργασία με το περιοδικό Imbibe παρουσιάζουν για έβδομη συνεχή χρονιά το Negroni Week 2019, τη γιορτή του διάσημου, αγαπημένου cocktail Negroni. Το Negroni Week, το διεθνές φιλανθρωπικό εγχείρημα, το οποίο ξεκίνησε το Imbibe, θα λάβει χώρα από τις 24 έως τις 30 Ιουνίου σε μπαρ, εστιατόρια και καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο. Για ακόμη μία χρονιά, όλοι θα ενωθούν με στόχο να συγκεντρώσουν χρήματα για φιλανθρωπικές δράσεις, ενώ ταυτόχρονα θα γιορτάσουν το κατακόκκινο cocktail, βασισμένο στο Campari. Η χρονιά αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για την πρωτοβουλία, καθώς το 2019 σηματοδοτεί τα 100 χρόνια Negroni: #N100.

Το Negroni Week ξεκίνησε το 2013 με τη συμμετοχή περίπου 100 μπαρ ενώ σήμερα περιλαμβάνει σχεδόν 10.000 σημεία σε 87 χώρες. Μάλιστα, η Ελλάδα αναδείχθηκε πρώτη στην Ευρώπη και 4η παγκοσμίως, στις περσινές συμμετοχές, ενώ φέτος, ο θεσμός σπάει κάθε προηγούμενο ρεκόρ συμμετεχόντων, με σχεδόν 2.000 μαγαζιά να ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δράση του αγαπημένου Campari.

Στο πλαίσιο του Negroni Week, το Campari Greece διευρύνει την προσφορά ακόμη περισσότερο, καλώντας τους καταναλωτές να μοιραστούν στο Instagram τη «Negroni στιγμή τους». Με σήμανση #cheersforthecause και #nonegroniwithoutcampari, όσα περισσότερα posts «ανέβουν» τόσα περισσότερα χρήματα θα συγκεντρωθούν για τη στήριξη της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης GIVMED | Share medicine Share life, με σκοπό τη δημιουργία μιας νέας εφαρμογής για ευπαθείς ομάδες, για γρήγορη και δωρεάν πρόσβαση στα φάρμακα που χρειάζονται.

ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ NEGRONI WEEK 2019

Τα γνωστά σεμινάρια για bartenders του Negroni Week θα πραγματοποιηθούν για ακόμη μια χρονιά φτος, με τη βοήθεια των καλύτερων bartenders στο κόσμο – που θα ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους χάρη στις N100 καρφίτσες τους - και των ‘Red Hand’ bartenders από την καμπάνια Campari Red Diaries, η οποία έκανε πρεμιέρα στις αρχές του 2019. Κατά τη διάρκεια των συγκεκριμένων σεμιναρίων, θα παρουσιαστεί το κλασσικό cocktail Negroni, καθώς και παραλλαγές της συνταγής, αναδεικνύοντας την ευελιξία του Campari και την αξία του, ως βασικό συστατικό του Negroni.

ΕΟΡΤΑΣΜΟΙ Ν100

Οι δράσεις για τα 100 χρόνια Negroni θα ξεκινήσουν στις 24 Ιουνίου στη Φλωρεντία, τη γενέτειρα του εμβληματικού cocktail, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σειράς φιλανθρωπικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν σε όλο τον κόσμο με σκοπό να τιμήσουν τον κόμη Camillo Negroni, τον άνθρωπο που ενέπνευσε το Negroni. Διεθνείς bartenders θα συγκεντρωθούν από όλο τον κόσμο για να προετοιμάσουν τις εναλλακτικές τους προτάσεις για το Negroni στη Φλωρεντία.

Στην πόλη της Φλωρεντίας 100 χρόνια πριν, ο διάσημος Κόμης Camillo Negroni δημιούργησε το πρώτο Negroni στο Caffé Cassoni, όταν ζήτησε από τον μπάρμαν Fosco Scarselli να κάνει πιο δυνατό το αγαπημένο του cocktail - το Americano - αντικαθιστώντας τη σόδα με λίγο τζιν. Ο Scarselli προσέθεσε ως γαρνιτούρα μια φλούδα πορτοκαλιού, αντί για τη φέτα λεμονιού. Έτσι, γεννήθηκε το Negroni.

ΤΟ CAMPARI, Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ NEGRONI

Το Negroni, ένα παγκοσμίως κλασικό αγαπημένο μοντέρνο cocktail, ψηφίστηκε ως το δεύτερο πιο δημοφιλές cocktail στον κόσμο και περιλαμβάνεται στη λίστα «IBA Official Drink» ως ένα από τα κύρια συστατικά cocktail .

Υλικά συνταγής:

  • 1 μέρος Campari
  • 1 μέρος Cinzano Vermouth Rosso 1757
  • 1 μέρος Bulldog London Dry Gin

Οδηγίες συνταγής:

  • Ρίχνουμε όλα τα συστατικά απευθείας σε ένα χαμηλό ποτήρι γεμάτο με πάγο
  • Ανακατεύουμε απαλά
  • Γαρνίρουμε με μια κομμένη φέτα πορτοκαλί

Πώς λειτουργεί το Negroni Week

Το Negroni Week είναι ένα φιλανθρωπικό πρόγραμμα, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε bartenders, bars και στους λάτρεις του Negroni σε όλο τον κόσμο να συγκεντρώσουν χρήματα για καλό σκοπό. Κατά τη διάρκεια του Negroni Week, τα καταστήματα που θα συμμετέχουν θα υποστηρίξουν πάνω από 40 φιλανθρωπικές οργανώσεις, αποτελώντας παράλληλα και μια απίθανη ευκαιρία να δοκιμάσετε μοναδικές δημιουργίες cocktail.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα bars που θα συμμετάσχουν και το τι θα συμβεί στην περιοχή σας κατά τη διάρκεια του Negroni Week 2019, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.negroniweek.com και ακολουθήστε #NegroniWeek #Negroni #Campari # N100 #Imbibe @Campariofficial @Imbibe και @CampariGreece.

Σχετικά με το Campari

Το Campari είναι ένα εμβληματικό και διαχρονικό ποτό που έχει κατακτήσει τον κόσμο. Η μυστική συνταγή του έχει τις ρίζες της στο 1860, στη Νοβάρα της Ιταλίας και παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα των χρόνων. Χάρη στο έντονο κόκκινο του χρώμα, το άρωμά του και την χαρακτηριστική του γεύση, το Campari ήταν πάντα σύμβολο του στυλ προσφέροντας μία ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης. To Campari είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από το trend των bitters που εξαπλώνεται παγκόσμια. Ένα ποτό εξαιρετικά versatile και mixable, αναπόσπαστο συστατικό πολλών αγαπημένων cocktails, με πιο διάσημο το Negroni.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το Σχηματάρι Mega-Plant και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite και το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα chips TSAKIRIS, o καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, καθώς και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari.

Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 47.3% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved