«Οικογενειακές ιστορίες»: Υψηλή τηλεθέαση στις δύο πρώτες εβδομάδες προβολής
Οι «Οικογενειακές ιστορίες», το νέο πρόγραμμα του Alpha, κέρδισαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, από την πρώτη ημέρα προβολής τους.
Το νέο πρόγραμμα (scripted reality) του Alpha «Οικογενειακές ιστορίες», ένα concept που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, προσελκύει καθημερινά το τηλεοπτικό κοινό, δημιουργεί νέα δεδομένα για την απογευματινή ζώνη του καναλιού και αναδεικνύεται ως ισχυρός αντίπαλος στη μάχη της τηλεθέασης.
Δύο εβδομάδες από την έναρξη προβολής τους, οι «Οικογενειακές ιστορίες» κατάφεραν όχι μόνο να διπλασιάσουν τα ποσοστά τηλεθέασης της συγκεκριμένης ζώνης (6-7 το απόγευμα) αλλά και να μπουν δυναμικά στο πεδίο της τηλεθέασης.
Αν και προβάλλονται σε μια ιδιαιτέρως ανταγωνιστική ώρα, οι «Οικογενειακές ιστορίες» έχουν ήδη διαμορφώσει ένα πιστό τηλεοπτικό κοινό που κάθε απόγευμα στις 6 συντονίζεται στον Alpha για να τις παρακολουθήσει.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement , για το διάστημα 25.10 – 8.11 2010, οι «Οικογενειακές ιστορίες» κατέγραψαν ποσοστό τηλεθέασης 19,1% στα κοινά 15-44.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ανδρικό κοινό ηλικίας 15-24 το πρόγραμμα του Alpha κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 24,7% ενώ στο γυναικείο κοινό ηλικίας 15-24 19,1%.
Συγκρίνοντας τα στοιχεία του διαστήματος 25.10 – 8.11. 2010 (19,1%) με αυτά των δύο προηγούμενων εβδομάδων 11.10.- 22.10. 2010 (9,9%), στη ζώνη 18:00 – 19:00, διαπιστώνεται εντυπωσιακή άνοδος ποσοστών της τάξεως του 93% στα κοινά 15-44.
Ο πρώτος κύκλος του προγράμματος «Οικογενειακές ιστορίες» ολοκληρώνεται στο τέλος Νοεμβρίου. Το θέμα, είναι, παρά την τηλεθέαση που έχει το συγκεκριμένο τηλεοπτικό προϊόν, πόσο ποιοτικό είναι και πόσο πάει σε άλλα, καλύτερα επίπεδα, την ελληνική τηλεόραση. Οι σκέψεις και ο προβληματισμός… δικός σας!
Πηγή: tvnea