Το τοπίο της ψηφιακής ενημέρωσης στην Ελλάδα και τον κόσμο

Το τοπίο της ψηφιακής ενημέρωσης στην Ελλάδα και τον κόσμο

Οι Έλληνες πρώτοι στη χρήση social media για ενημέρωση και τελευταίοι στην εμπιστοσύνη στα Μ.Μ.Ε.

Η άνοδος της χρήσης κοινωνικών δικτύων για ενημερωτικούς σκοπούς καθώς και η αυξανόμενη δυσαρέσκεια των χρηστών με τη διαδικτυακή διαφήμιση, είναι δύο από τα σημαντικότερα συμπεράσματα του 5ου ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για τη μελέτη της Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Αυτές οι εξελίξεις, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό χρηστών φέρεται πρόθυμο να πληρώσει για να διαβάζει ειδήσεις online, ενδεχομένως θα έχουν πολύ σοβαρές επιπτώσεις στα Μέσα Ενημέρωσης στο μέλλον. Τα ευρήματα βασίζονται σε μια διαδικτυακή δημοσκόπηση δείγματος 50.000 ατόμων σε 26 χώρες. Οι δυναμικές αυτές είναι ακόμα πιο έντονες στην Ελλάδα, όπου η εμπιστοσύνη στα M.M.E. και στη δημοσιογραφία κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ενώ η χρήση κοινωνικών δικτύων για ενημέρωση και η χρήση προγραμμάτων ad-blocking βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα από ό,τι σε άλλες χώρες.

Διαβάστε περισσότερα στο CNN.gr


Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.