Βούλγαρης: «Αυτοί που μπορούμε να περπατήσουμε και να οδηγήσουμε, μαζευόμαστε μια φορά την εβδομάδα»
Showbiz

Ο Παντελής Βούλγαρης μιλά για όλα σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαία εφημερίδα.

Μεταξύ άλλων αναφέρεται στις δουλειές που έχει κάνει αλλά και στο αν υπάρχουν σκέψεις για μια νέα ταινία.

• Υπάρχει κάποια σκέψη για νέα ταινία;

Έχω φίλους παντού και θέλω. Ξέρω, όμως ότι είναι και δύσκολο, αλλά μπορεί. Τις τελευταίες ημέρες έχω μια διάθεση τέτοια και, επειδή με πήραν και κάποια τηλέφωνα φίλοι μου από τη Μακεδονία και μου λένε «έλα», πήγαμε με τον παραγωγό που κάναμε τις τρεις τελευταίες ταινίες τον Γιάννη Ιακωβίδη. Είναι από τη Σερβία. Γυρίσαμε την περιοχή, λίμνες βουνά, χωριά. Μετά μπήκα και στο λεωφορείο που κατεβαίνει από την εθνική οδό κι έβλεπα τη Λαμία, τη Λάρισα, τι ωραία!

• Σας αρέσει να ταξιδεύετε με έναν στόχο; Σαν κάθε ταξίδι να κρύβει δυνάμει πλάνα ταινίας;

Όταν ταξίδευα σε μεγάλα ταξίδια, δεν αναλάμβανα να οδηγώ σε μεγάλες αποστάσεις ούτε θέλω φίλο, απλώς πήγαινα στα ΚΤΕΛ νωρίτερα δύο-τρεις ημέρες πριν και έβγαζα ένα εισιτήριο για τη θέση δίπλα στον οδηγό, όπου ήμουν μόνος μου με ένα τεράστιο παράθυρο μπροστά μου. Όταν κάναμε την «Ψυχή βαθιά», είχα έναν βοηθό, τον Κώστα Αθουσάκη - τώρα είναι σκηνοθέτης. Φύγαμε στις 4 το πρωί από τα Εξάρχεια και φτάσαμε στη 1 στο Βίτσι, στα σύνορα.

Με περίμενε ένας τύπος να μου ανοίξει ένα σπίτι να το δω. Το είδα, μου έκανε και επιστρέψαμε αυθημερόν. Ο ίδιος οδήγησα και μέχρι τη Σόφια, είδα το θέατρο για τις σκηνές του «Ακροπόλ» και αμέσως πίσω.

• Ποια είναι η στιγμή που αρχίζει και γεννιέται μια ταινία;

Δεν το ξέρω. Φαίνεται ότι είναι μια στιγμή που παίρνεις την απόφαση. Αυτή την απόφαση που έχει και την άλλη ημέρα ισχύ...

• Μεγαλώνοντας, κλείνει ο κύκλος της φιλίας;

Εμείς έχουμε καταφέρει με μια μικρή παρέα, που είμαστε μαζί από τη Σχολή Σταυράκου, μια φορά την εβδομάδα να μαζευόμαστε αυτοί που μπορούμε να περπατήσουμε και να οδηγήσουμε (γελάει).

Ο Χρήστος Παλιγιαννόπουλος έχει ένα σπίτι πολύ μικρό μέσα στα δέντρα στην Πεντέλη και εκεί μαγειρεύει και τα λέμε. Έρχονται ο Νίκος Καβουκίδης η Αργυρώ Κουρουπού, ο Γιώργος Αρβανίτης ο Θανάσης Αρβανίτης ο Γιώργος Σταμπουλόπουλος, η Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου, ο Τάκης Γιαννόπουλος ο Αλέξης Γρίβας, ο Δημήτρης Παπακωνσταντής ο Κώστας Γκιζελής, είπε ο Παντελής Βούλγαρης στη Real Life.