Αθώοι οι μέτοχοι της AGB Nielsen Media Research
Media

Αθώοι οι μέτοχοι της AGB Nielsen Media Research

 

 

Απηλλάγησαν τελικά των κατηγοριών που διατυπώθηκαν εις βάρος τους οι μέτοχοι της AGB Nielsen Media Research, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο μια πολύκροτη υπόθεση η οποία είχε φέρει στο επίκεντρο της δημοσιότητας του συνόλου των ΜΜΕ, την πολυεθνική εταιρεία μετρήσεων.

 

Ειδικότερα και όπως έγινε γνωστό με τα υπ' αριθμ. 1294/2009 (25 Ιουνίου 2009) και 1543/2009 (23 Ιουλίου 2009) βουλεύματα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, τα οποία έχουν ήδη καταστεί αμετάκλητα, ο πρόεδρος της εταιρείας Γιάννης Αναστασάκος, ο διευθύνων σύμβουλος Σπύρος Ζαβιτσάνος, καθώς και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου Σταύρος Λεούσης και Ρολάντο Στάλλι, απηλλάγησαν από τις εις βάρος τους κατηγορίες, που διατυπώθηκαν έπειτα από άσκηση δίωξης, το Μάρτιο του 2006 από τον τότε εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών Δ. Παπαγγελόπουλο, κατόπιν εισηγήσεως της εισαγγελέως Ε. Τουλουπάκη.

Απόρριψη κατηγοριών

Η απόρριψη των κατηγοριών από τους δικαστικούς λειτουργούς, καθ' όλα τα στάδια της τακτικής ανάκρισης, δικαιώνει την εταιρεία και τα στελέχη της. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση είχε έρθει στο προσκήνιο της επικαιρότητας, με πολύ έντονο τρόπο, τόσο από δελτία ειδήσεων όσο και από ενημερωτικές εκπομπές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι τόσο η εταιρεία όσο και τα αποτελέσματα που εξάγει -οι μετρήσεις τηλεθέασης- ελέγχονται διαρκώς από την αρμόδια Επιτροπή Ελέγχου Έρευνας Τηλεθέασης, στην οποία εκτός από το σύνολο των φορέων της αγοράς, συμμετέχουν και θεσμικοί φορείς.

Σύμπραξη

Η εταιρεία Nielsen, η οποία έχει συμπράξει με τη μητρική της AGB πριν από μερικά χρόνια, σχηματίζοντας την AGB Nielsen Media Research, είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει σχεδόν αποκλειστικά τον τομέα των μετρήσεων τηλεθέασης σε όλες τις ανεπτυγμένες τηλεοπτικά αγορές (στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος των χωρών της Ευρώπης και στις ΗΠΑ), σε μια μορφή ιδιότυπου κατ' επιλογήν «μονοπωλίου», από το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών που λειτουργούν σε όλα τα προαναφερθέντα κράτη. Στο πλαίσιο αυτό, οι μετρήσεις της AGB Nielsen Media Research αποτελούν το «κοινό νόμισμα» των τηλεοπτικών χωρών, όλου του παλαιότερα αποκαλούμενου δυτικού κόσμου και όχι μόνο.

(ΠΗΓΗ :ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ)

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved