Mαμαλάκης: "Είμαι κομάντο της γεύσης"
Μας ξεναγεί στις γεύσεις της γής....και μέσω του βιβλίου του "Στα μονοπάτια και στις κουζίνες του κόσμου". Ο Ηλίας Μαμαλάκης έχοντας ταξιδέψει σε Ελλάδα και εξωτερικό πιστεύει πως "το φαγητό δεν ενώνει ή διαφοροποιεί τους πολίτες της γής, αλλά η φτώχεια ή ο πλούτος".
"Είμαι ένας κομάντο της γεύσης. Δοκιμάζω ο,τι έρχεται μπροστά μου. Μερικά απο αυτά είναι απαράδεκτα, μερικά μου αρέσουν και κάποια άλλα δεν μου αρέσουν. Επειδή η γεύση είναι θέμα μνήμης, ο,τι και να δοκιμάσεις, ο,τι και να σε ξετρελάνει, θα ξαναγυρίσεις στη κουζίνα της χώρας σου" είπε σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Ο Κόσμος του Επενδυτή".
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ