Κάνει ψυχοθεραπεία
G-Sports

Κάνει ψυχοθεραπεία

Το γεγονός ότι ο Ρικάρντο Κουαρέσμα είχε πραγματικά απογοητευτική χρονιά έκανε τον ίδιο να παραδεχθεί πως προσπαθεί μέσω ψυχολόγου να διώξει τους "κακούς δαίμονες" και τα προβλήματα από μέσα του.

Μάλιστα ο άσος την Ίντερ έκανε παράλληλα και έναν απολογισμό της χρονιάς του τονίζοντας αρχικά: "Ήταν τρομερά τα πράγματα. Πιστεύω ότι ήταν η χειρότερη χρονιά που έχω ζήσει σε ποδοσφαιρικό επίπεδο. Ήταν οι χειρότερες στιγμές της ζωής μου. Είναι αλήθεια, κέρδισα ένα πρωτάθλημα και ένα Κύπελλο (Σούπερ Καπ), όμως σε πόσα ματς έπαιξα; Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να αισθάνομαι πρωταθλητής. Η επόμενη χρονιά πάντως θα είναι πολύ σημαντική". Εν συνεχεία ο πορτογάλος άσος υποστήριξε σχετικά με το θέμα της ψυχοθεραπείας του:"Χάρη σε αυτήν έχω ξεχάσει το παρελθόν, οι δυσκολίες με έκαναν να ωριμάσω, δεν θα κάνω λάθη για άλλη μία σεζόν. Θα καταφέρω να ξεπληρώσω τους Μουρίνιο και Μοράτι".

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
©2010-2026 Gossip-tv.gr - All rights reserved