Η Coca Cola στρέφεται όλο και πιο έντονα προς Κίνα
Η Coca Cola σκέφτεται να επεκτείνει περισσότερο τις δραστηριότητες της στην Κίνα, στην οποία έχει επενδύσει ήδη περί τα $2 δις.
Το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν της εταιρείας στην Κίνα αυτή την στιγμή είναι το Sprite, σε μια αγορά που σημείωσε αύξηση 11% πέρυσι και στην οποία «παίζει» αυτή την στιγμή και ο μεγάλος αντίπαλος της Coca Cola, η Pepsico Ic. Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η τεράστια αγορά της Κίνας έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους για την Coca Cola και συμπληρώνουν ότι η εταιρεία πρέπει να επεκταθεί περισσότερο στην Κίνα.
Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής επιλογής της Coca Cola , o CEO της κ. Κεντ δήλωσε πως η εταιρεία έχει επενδύσει σε εργοστάσια εμφιάλωσης, στο δίκτυο διανομής και έχει διαθέσει περίπου $90 εκατ. για έρευνα και ανάπτυξη σχετικά με νέα προϊόντα. Συγκεκριμένα η Coca Cola θα ξοδέψει $240 εκατ. για να κατασκευάσει τρία νέα εργοστάσια στην Κίνα, φτάνοντας συνολικά τα 42.
Η Coca-Cola έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Κίνα, το οποίο φτάνει στο 17,5%, σύμφωνα με την Euromonitor International στα λεγόμενα soft αναψυκτικά, ενώ στα ανθρακούχα το μερίδιο της φτάνει στο 55,3%, ενώ το αντίστοιχο της Pepsico φτάνει στο 33,1%. Οι συνολικές πωλήσεις της Coca Cola στην Κίνα σημείωσαν άνοδο 12% το τρίτο τετράμηνο του 2010.
Οι επενδύσεις της PepsiCo στην Κίνα αναμένεται να φτάσουν τα $2,5 δις μέχρι το 2013 και περιλαμβάνουν επενδύσεις στο Μάρκετινγκ , στην Έρευνα και Ανάπτυξη και στη δημιουργία 12 νέων εργοστασίων. πηγή: newscode.gr
www.newscode.gr/epixeiriseis/story/i-coca-cola-strefetai-ola-kai-pio-entona-pros-kina