Διαφήμιση ήταν και πάει!
Media

Διαφήμιση ήταν και πάει!

Η νέα πτώση κατά 40% της διαφημιστικής αγοράς τον περασμένο Οκτώμβριο ήταν η χαριστική βολή για τα κανάλια, ενώ και τον Νοέμβριο τα πράγματα δεν ήταν καθόλου καλύτερα.Η διαφήμιση στην τηλεόραση δεν δείχνει πως θα επανακάμψει σύντομα, καια αυτό οδηγεί τα κανάλια σε νέες περικοπές προγραμμάτων,προσώπων και μισθών.

Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι.Το 2007 ήταν η τελευταία χρυσή χρονιά για την τηλεόραση.Η σύκριση των επίσημων στοιχείων δείχνει πτώση 215.437.000 ευρώ για τους πέντε μεγάλους ιδιωτικούς σταθμούς MEGA,ΑΝΤ1,ALPHA,STAR και ALTER,που το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2007 έβαλαν στα ταμεία τους 642.472.000 ευρώ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
©2010-2026 Gossip-tv.gr - All rights reserved