Ορσαλία Παρθένη: Βόλτες στην Μύκονο με τον σύζυγό της
PHOTOS

Ορσαλία Παρθένη: Βόλτες στην Μύκονο με τον σύζυγό της

Μια από τις πιο γνωστές και αγαπητές Ελληνίδες σχεδιάστριες μόδας είναι η Ορσαλία Παρθένη.

Μια από τις πιο γνωστές και αγαπητές Ελληνίδες σχεδιάστριες μόδας είναι η Ορσαλία Παρθένη.

Ο φωτογραφικός φακός την εντόπισε στην Μύκονο μαζί με τον σύζυγό της. Ήταν ευδιάθετη, χαμογελαστή και ξέγνοιαστη. Έδειχνε να περνάει καλά και να απολαμβάνει τις διακοπές της στο πλευρό του συζύγου της, Παντελή Γκουδή.

Η Ορσαλία Παρθένη είχε μιλήσει στο queen.gr και είχε αναφερθεί μεταξύ άλλων και στην απόφασή της να ασχοληθεί με το σχέδιο μόδας και να αναλάβει τον οίκο του πατέρα της.

«Νομίζω πως χωρίς να το καταλάβω προετοιμαζόμουν από πολύ μικρή για αυτή τη δουλειά. Η Ιστορία της Τέχνης ήταν και αυτή μέρος της προετοιμασίας μου. Άλλωστε το μεταπτυχιακό μου ήταν στην Ιστορία του Ενδύματος.»

-Σας γεμίζει με ένα εξτρά άγχος το ότι έχετε να συνεχίσετε και να εξελίσσεται έναν ιστορικό οίκο μόδας; Σας στερεί ίσως την δυνατότητα να εκφραστείτε με απόλυτη ελευθερία μέσα από τα σχέδιά σας;

«Τώρα πια όχι μια και είναι κάτι που κάνω εδώ και 20 χρόνια ήδη. Η ιστορία ενός οίκου λειτουργεί θετικά ως προς την σχεδιαστική κατεύθυνση γιατί η ταυτότητα είναι δεδομένη. Όλοι οι καθιερωμένοι οίκοι παγκοσμίως δεν θυσιάζουν την ταυτότητά τους στο βωμό του πειραματισμού. Ακόμα και όταν αναλαμβάνουν νέοι σχεδιαστές η ανανέωση του οίκου έχει πάντα να κάνει και με την ταυτότητά του.»

-Οι αρχαιοελληνικές γραμμές και οι πτυχώσεις είναι το σήμα κατατεθέν σας. Εμπνέεστε από την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας;

«Πρώτα απ΄ όλα με εμπνέει το υλικό που στο 90% των ρούχων Parthenis είναι jersey και οι πτυχώσεις το αναδεικνύουν. Οι αρχαιοελληνικές οπτικές αναφορές δεν είναι η πρωταρχική μου έμπνευση γιατί θεωρώ πως είναι περιοριστική. Αρχαιοελληνικές έννοιες όπως δωρικότητα, ο λακωνισμός, το αθλητικό σώμα σίγουρα με εμπνέουν αλλά δεν με οδηγούν απλά να κάνω ρούχα με πτυχώσεις και έναν ώμο αλλά να επιμένω σε ένα στυλ ρούχων που πρεσβεύει την ποιότητα, τη διαχρονικότητα και δεν βασίζεται στο εντυπωσιασμό.»

GALLERY