Κάθετη πτώση στα κέρδη της Fashion Box
Σε δεινή θέση βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Τσουβελεκάκης, καθώς βλέπει τη δραματική κάμψη στα κέρδη της Fashion Box να φτάνει στο 89% το 2009, φτάνοντας έτσι 100.000 ευρώ με τον τζίρο να περιορίζεται στα 27,8 εκατ. ευρώ.
Η πτώση του κύκλου εργασιών του oμίλου αποδίδεται κατά κύριο λόγο στη στρατηγική απόφαση της διοίκησης να περιορίσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό το ρίσκο των επισφαλών πωλήσεων προχωρώντας σε διακοπή συνεργασίας με πελάτες που δεν πληρούσαν τους πιστωτικούς όρους που έχει θέσει. Η απόφαση αυτή αν και επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις χονδρικής, αναμένεται ότι θα εξυγιάνει τις πωλήσεις του ομίλου και μεσοπρόθεσμα θα έχει θετικά αποτελέσματα στην χρηματοοικονομική ρευστότητα του. Πρώτη μέριμνα του ομίλου για το 2010 αποτελεί η ενίσχυση των υψηλών ταμειακών διαθεσίμων και η διατήρηση ή αύξηση του μεριδίου αγοράς που κατέχουν τα προϊόντα Replay στην αγορά της casual ένδυσης.