Νέα διαφημιστική καμπάνια εξωτερικού του ΕΟΤ
Άμεσα αναμένεται να ξεκινήσει η διαφημιστική καμπάνια εξωτερικού του ΕΟΤ για την περίοδο του 2010.
Το πλέον σημαντικό είναι ότι η φετινή καμπάνια ουσιαστικά θα στηρίζεται στην περσινή, με κάποιες μικρές τροποποιήσεις, αφού σύμφωνα με τον Οργανισμό "δεν υπάρχει χρόνος για το σχεδιασμό νέας καμπάνιας και δεν πρέπει να χαθεί πολύτιμος χρόνος σε μια δύσκολη χρονιά". Όπως είναι γνωστό, ο ΕΟΤ οφείλει περίπου 130 εκατ. ευρώ σε διεθνή μέσα από παλαιότερες καμπάνιες. Για το 2010, το Υπουργείο Οικονομικών εξασφάλισε κονδύλι 13-15 εκατ. ευρώ, με το οποίο θα πληρωθεί μέρος των οφειλών, ώστε να συνεχιστεί και φέτος η διεθνής τουριστική προβολή της χώρας μας.Υπενθυμίζεται ότι η περσινή καμπάνια εξωτερικού, που θα αποτελέσει τη βάση της φετινής, δημιουργήθηκε από την κοινοπραξία Ashley & Holmes/Karamella και στηριζόταν σε 9 θεματικούς άξονες: Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός, καθώς και Τουρισμός Πόλεων. Η καμπάνια είχε εμπλουτισθεί με το νέο σήμα "Greece. 5000 Years Old" και το μήνυμα "Α Masterpiece you can Afford".
ΠΗΓΗ "Marketing week"..