"Mάχη" υπαίθριας διαφήμισης
Tα νέα μέτρα περιορισμού...υπαίθριας διαφήμισης έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό.
Αναλυτικότερα, εκφράζουν την αντίδραση τους μέσω διαφημιστικών πικανίδων οι οποίες αναφέρουν πως είναι ενάντια στις κινήσεις ενεργοποίησης θεσμοθετημένων όρων και απογορεύσεων, σχετικά με τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες που είναι εξοντωντικές για τον κλάδο. Η Ενωση "Ερμής" των εταιρειών που δραστηριιοποιούνται στον κλάδο αναφέρουν πως με τα νέα μέτρα βρίσκονται σε κίνδυνο 20.000 θέσεις εργασίας. Απο την άλλη, είναι γεγονός, πως στην Ελλάδα είναι ανεξέλεγκτα τα σημεία υπαίθριας διαφήμισης και επιτέλους πρέπει να μπεί μια τάξη...