Νέες επενδύσεις από την Carlsberg για προώθηση προϊόντων
Η Carlsberg σχεδιάζει τις νέες της κινήσεις για την προώθηση των προϊόντων της.
Το εργοστάσιο του δανέζικου κολοσσού μπίρας στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε φάση εξυγίανσης καθώς αποτελεί την λιγότερο αποτελεσματική μονάδα της εταιρείας στην Ευρώπη και οι υπεύθυνοι σχεδιάζουν την προώθηση των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Άλλωστε λόγω της οικονομικής κρίσης μεγάλος αριθμός καταναλωτών στρέφεται πλέον όλο και περισσότερο προς την μπίρα σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά λόγω της μείωσης των εισοδημάτων του.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ