Πρώτη παγκόσμια καμπάνια για την Fanta
Την πρώτη της παγκόσμια καμπάνια για το brand Fanta, έπειτα από πέντε χρόνια, λανσάρει η Coca Cola, με τίτλο «Grab a Taste of Friday».
Σκοπός της δραστηριότητας αυτής είναι να ενθαρρύνει τους καταναλωτές στην κατανάλωση του brand της Fanta, το οποίο παρουσιάζει σημαντική πτώση πωλήσεων τα τελευταία χρόνια. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτική έκδοση, την οποία υπογράφει η ομάδα της Fanta μαζί με την Ogilvy Paris, καθώς επίσης και Outdoor, On-pack Experiental και ψηφιακή δραστηριότητα.
Πηγή: Business Today
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ