Στα άδυτα της Turkish Airlines
G-Business

Στα άδυτα της Turkish Airlines

Ένα μοναδικό τετραήμερο διοργάνωσε πριν από λίγες ημέρες η Turkish Airlines στην Κωνσταντινούπολη και την Καππαδοκία προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά Έλληνες δημοσιογράφοι την ταχύτατα ανερχόμενη σε παγκόσμιο επίπεδο αεροπορική εταιρία.


Βραβευμένη πέρυσι ως η τέταρτη καλύτερη αεροπορική εταιρία η Turkish Airlines φέτος έχει βάλει στόχο την τρίτη θέση και μακροπρόθεσμα την κορυφή. Εφικτός στόχος αν κρίνει κανείς από τις εγκαταστάσεις, το business plan που παρουσίασαν και τις παραγγελίες νέων αεροσκαφών που αναμένεται να εμπλουτίσουν κι άλλο τον ήδη μεγάλο στόλο τους. Με την άφιξη της ομάδας των προσκεκλημένων δημοσιογράφων στην Κωνσταντινούπολη την περασμένη Πέμπτη το πρωί ξεκίνησε και η ξενάγηση στις ουκ ολίγες εγκαταστάσεις της αεροπορικής εταιρίας στον περιβάλλοντα χώρο του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης. Πρώτη σταση η θυγατρική Do&Co, η εταιρία catering που είναι συνιδιοκτησία της Turkish Airlines με μια Αυστριακή εταιρία. Ο χώρος εντυπωσιακός. Οι συνθήκες υγιεινής στην κυριολεξία άψογες. Ειδικές στολές, σκουφάκια και γάντια υποχρεωτικά για όλους. Και μια γραμμή παραγωγής των γευμάτων που σερβίρονται τόσο στις ακριβές θέσεις, όσο και στην οικονομική, που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από ένα πολύ καλό εστιατόριο. Αμέσως μετά ακολούθησε συνάντηση των δημοσιογράφων με τον CEO και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Turkish Airlines Temel Kotil στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Ο κ. Kotil παρουσίασε το Business Plan της εταιρίας που είναι άκρως φιλόδοξο αλλά για τα δεδομένα που παρουσιάζουν μέχρι στιγμής άκρως εφικτό. Σύμφωνα με εκείνον αφεντικό της εταιρίας είναι ο κόσμος που την επιλέγει και αν το "αφεντικό" δεν είναι ευχαριστημένο η δουλειά δεν πάει καλά. Γι' αυτό και πρώτη προτεραιότητα της εταιρίας είναι να προσφέρει ποιότητα σε όσους την επιλέξουν. Ο κ. Kotil μας αποκάλυψε ακόμα ότι είναι στα πλάνα της εταιρίας να προσθέσουν στους προορισμούς τους εκτός από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη στο μέλλον και μίλησε με εξαιρετικά λόγια για την Αθήνα και το αεροδρόμιό μας. Η συνέχεια μας οδήγησε στο εκπαιδευτικό κέντρο των κυβερνητών και των συγκυβερνητών της εταιρίας και την ανεπανάληπτη εμπειρία της χρήσης προσομοιωτή πτήσης. Εκεί μάθαμε πως τις εγκαταστάσεις χρησιμοποιούν για εκπαίδευση και ελληνικές εταιρείες, όπως η Aegean και συναντήσαμε Έλληνες πιλότους στο μάθημα πρώτων βοηθειών εν ώρα πτήσης. Άψογα οργανωμένοι και εξαιρετικά φιλόξενοι οι άνθρωποι της Turkish Airlines είναι αποφασισμένοι να φτάσουν στην κορυφή και όπως καταλάβαμε δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. Φάνηκε και από το γεγονός ότι "έκλεισαν" τον Kevin Costner ως ένα από τα πρώτα επώνυμα πρόσωπα της καμπάνιας τους. Τα νούμερα και τα οικονομικά στοιχεία καθώς και οι δείκτες ανάπτυξης της εταιρίας δείχνουν πως είναι σε πολύ καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου αυτού.



©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved