Τα ελληνικά μαγιό που ξετρέλαναν το Χόλυγουντ
G-Business

Τα ελληνικά μαγιό που ξετρέλαναν το Χόλυγουντ

Τα ελληνικά μαγιό που ξετρέλαναν το Χόλυγουντ.

Εδώ και τρία χρόνια η Mitos της Ιωάννας Τσερέπα είναι το γνωστό πλέον brand κεντητών μαγιό και swimwear το οποίο αντλεί την έμπνευση του από τον ίδιο ακριβώς αρχαιοελληνικό μύθο.
«Το να παραιτηθώ από τη δουλειά που είχα για να κάνω το δικό μου επιχειρηματικό βήμα -και μάλιστα εν μέσω της κρίσης-δενήταν καθόλου εύκολο. Το είχα όμως στο μυαλό μου πολλά χρόνια ως ιδέα, χωρίς να έχω βρει το συγκεκριμένο επιχειρηματικό αντικείμενο ακριβώς. Ιδιαίτερη σημασία για μένα είχε το να προβάλλω την ομορφιά τον ελληνικού καλοκαιριού. Δεν ήθελα να κάνω κάτι που είχε ξαναγίνει, γι' αυτό και δυσκολεύτηκα τόσο πολύ για να το υλοποιήσω. Σε όποιον πήγαινα και του έλεγα ότι θέλω να κεντήσω πάνω σε τούλι και αυτό να το συνδυάσω με επένδυση από λίκρα και να φτιάξω μαγιό μου έλεγε "είναι αδύνατον, δεν γίνεται". Τελικά βρήκα έναν άνθρωπο που το έκανε - και σε ένα λογικό κόστος. Τα κομμάτια κεντιούνται ένα-ένα, δεν γίνεται παραγωγή σε τόπι. Το σχέδιο δημιουργείται από γραφίστες σε ψηφιακή μορφή στο κόψιμο του μαγιό και μετά περνάει στο πρόγραμμα της κεντητικής μηχανής. Έτσι δημιουργείται κάθε κομμάτι Ιΐ-χωριστά με τη μέθοδο του cross stitch (σταυροβελονιά). Πολιτική της εταιρείας είναι να ξεκινάμε με μικρά βήματα και να προχωράμε αργά και σταθερά. Αυτό με βοήθησε ώστε να μην αγχωθώ ως προς το κομμάτι του στησίματος της εταιρείας ή του ρίσκου. Ο άντρας μου, επίσης, με βοήθησε με την οργάνωση των πωλήσεων και την εφεύρεση κεφαλαίου. Πρώτο βήμα ήταν να καταφέρουμε να βρεθούμε σε σημεία πώλησης τα οποία θεωρούσαμε top.
Από φέτος θα πωλούνται και στο Χόλιγουντ. Και αυτός είναι ο απώτερος στόχος μας: το εξωτερικό. Μακάρι στη συνέχεια να βρω σημεία και στο Λονδίνο, στο Παρίσι ή σε luxury προορισμούς όπως το Σεν Τρόπε και οι Κάννες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί δεν βγάζω στην παραγωγή εκατομμύρια κομμάτια. Τα Mitos είναι ένα luxury προϊόν και αυτό που ήθελα να πετύχω ήταν το θετικό feedback, η προσωπική επαφή με τον πελάτη και τα καταστήματα» τόνισε στο Πρώτο Θέμα η Ιωάννα Τσερέπα.
«θα ήθελα να τονίσω ότι χάρηκα ιδιαιτέρως όταν είδα τις φωτογραφίες της Ναόμι Κάμπελ με το μαγιό μου. Έμαθα ότι το αγόρασε η ίδια από ένα κατάστημα με το οποίο συνεργαζόμαστε στην Πάτμο και έκτοτε την έχω δει σε φωτογραφίες να το έχει φορέσει τουλάχιστον δυο-τρεις διαφορετικές φορές, που σημαίνει ότι τη βόλεψε και της αρέσει. Αυτός είναι ο σκοπός μας - και φαίνεται ότι τον πετυχαίνουμε. Εννοείται ότι ένα τέτοιο όνομα λειτουργεί θετικά στις πωλήσεις ενός προϊόντος και θα ήταν ανόητο να υποτιμήσουμε τη σημασία του».

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved