Στα «golden boys» της διαφήμισης τα κονδύλια για τους ανέργους!
Η «γαλάζια» διαφημιστική εταιρεία Spot Thompson και ο επικεφαλής της, ο «πολύς» κ. Κερασιώτης - που έλυνε κι έδενε κατά την περίοδο διακυβέρνησης Καραμανλή - φέρονται να εμπλέκονται και σε άλλες «ενδιαφέρουσες» υποθέσεις, πέραν της αδιαφανούς κατανομής των κονδυλίων προβολής του ΕΣΠΑ, που είχε φέρει στη δημοσιότητα το 2008, ο Μιχάλης Καρχιμάκης.
Ο βουλευτής - και σήμερα γραμματέας - του ΠΑΣΟΚ, είχε στην ουσία καταγγείλει ότι αιμοδοτούσαν «ημετέρους», οδηγούσαν τα «παιδιά των άλλων» σε οικονομική ασφυξία, έβαζαν «γαλάζιο φίμωτρο» στο Τύπο και - από πάνω - κρατούσαν και τα μισά κονδύλια του προγράμματος, ως αμοιβή!
Ο κ. Καρχιμάκης επανήλθε, ένα χρόνο μετά, καταγγέλλοντας αυτή τη φορά το υπουργείο Ανάπτυξης και το υπουργείο Οικονομικών αναφορικά με τον χειρισμό των διαφημιστικών κονδυλίων.
Συγκεκριμένα ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ είχε καταγγείλει ότι η διαφημιστική καμπάνια για το πρόγραμμα ενίσχυσης ρευστότητας (στήριξης των μικρών επιχειρήσεων που δημιουργούν απασχόληση) μέσω ΤΕΜΠΜΕ είχε ανατεθεί στην διαφημιστική εταιρεία Spot Thompson χωρίς να έχει προηγηθεί διαγωνισμός και άρα με αδιαφανείς διαδικασίες. Αρκεί να υπενθυμιστεί ότι το Κονδύλι της συγκεκριμένης διαφημιστικής εταιρείας άγγιζε το ποσό του 1.200.000 ευρώ.
Οι καταγγελίες αυτές είχαν πραγματοποιηθεί λίγο πριν από τις ευρωεκλογές του 2009, όταν η Spot Thompson είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας για τις ευρωεκλογές. Τυχαίο; Πηγή: newsbomb.gr