Όταν το παιδί δεν μπορεί να ξεχωρίσει τη διαφήμιση στο διαδυκτιακό παιχνίδι-Ποιες είναι οι συνέπειες
Τα διαδικτυακά παιχνίδια, τα κοινωνικά δίκτυα και οι εφαρμογές για κινητές συσκευές (τηλέφωνα, tablets, κλπ.) παρουσιάζουν τρομακτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των ανηλίκων, ιδίως ηλικίας 6-12 ετών και εκτοπίζοντας το σταθερά από πιο παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση.
Ωστόσο, η διάδοση αυτή δεν είναι πάντοτε αθώα. Αντιθέτως, μπορεί να εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ευάλωτη ομάδα των ανηλίκων καταναλωτών.
Διαβάστε περισσότερα στο mothersblog.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ