Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες του Αγίου Βαλεντίνου
Στην κορυφή της λίστας επιλογών των ελλήνων καταναλωτών ως δώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σύμφωνα με ερεύνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Focus Bari βρίσκονται τα αισθησιακά εσώρουχα σε ποσοστό 68%, τα καλλυντικά και αρώματα (55%) αλλά και τα είδη ένδυσης (42%).
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη, καθώς κατά μέσο όρο αφιερώνουν 45 ευρώ σε δώρο, έναντι 37,5 που αφιερώνει αντίστοιχα ο γυναικείος πληθυσμός ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας συμμετέχοντες (25-34) διαθέτουν μεγαλύτερα ποσά συγκριτικά με τους νεότερους (18-24).
Σύμφωνα με την έρευνα του eBay International Market που πραγματοποιήθηκε από την Focus Bari σε χρήστες Internet το πρώτο δίμηνο του 2011, η πλειοψηφία των ελλήνων online καταναλωτών θεωρεί πως δε χρειάζεται κανείς να ξοδέψει μια περιουσία προκειμένου να ευχαριστήσει τον αγαπημένο/η του. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες κατά μέσο όρο ξοδεύουν 41 ευρώ για την αγορά ενός ρομαντικού δώρου κατάλληλου για την περίσταση.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να «βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη» καθώς κατά μέσο όρο αφιερώνουν 45 ευρώ σε δώρο έναντι 37,5 ευρώ που αφιερώνει αντίστοιχα ο γυναικείος πληθυσμός ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας συμμετέχοντες (25-34) διαθέτουν μεγαλύτερα ποσά συγκριτικά με τους νεότερους (18-24).
Αναφορικά με τα πιο δημοφιλή είδη δώρων, στην κορυφή της λίστας συναντάμε τα αισθησιακά εσώρουχα (68%), τα καλλυντικά/αρώματα (55%) αλλά και τα είδη ένδυσης (42%). Την πεντάδα συμπληρώνουν τα κοσμήματα και τα βιβλία. Αναλυτικότερα, 38% των Ελλήνων δηλώνει ότι το καλύτερο δώρο για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι τα sexy εσώρουχα ενώ 42% των αντρών προχωρούν και στο επόμενο βήμα και τα δωρίζουν! Ταυτόχρονα 33% των γυναικών παραδέχονται ότι τα αισθησιακά εσώρουχα αποτελούν την τέλεια επιλογή δώρου για την ημέρα εκείνη..
Τα παραπάνω ευρήματα συμφωνούν και με τα στατιστικά στοιχεία του eBay International Market για τον μήνα Ιανουάριο, αφού τα keywords που χτυπήθηκαν περισσότερο από τους Έλληνες στην ιστοσελίδα του eIM (www.ebay.gr) είναι οι λέξεις «sexy lingerie», «dresses», «t-shirts», «tops», «wristwatches», και «earrings».
newsbomb.gr