CK Effect: Γιατί κάθε it girl είναι obsessed με το minimalist aesthetic αυτήν τη σεζόν
Αυθόρμητες, ελεύθερες, στυλάτες. Αυτές είναι οι πρώτες λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό, όταν σκεφτόμαστε τα μέλη της Gen Z. Περισσότερο από όλα, όμως, οι Gen Zers είναι οραματίστριες. Και αυτό γιατί δεν αρκούνται στα δεδομένα του παρελθόντος, αντίθετα είναι αποφασισμένες να ανατρέψουν όλους τους κανόνες και να χαράξουν το δικό τους μονοπάτι. Έτσι, σύμφωνα με τις αξίες, τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους αναδιαμορφώνουν, όχι μόνο τον τρόπο ζωής τους, αλλά και τη μόδα.
Τόσο, λοιπόν, η αντίληψη των Gen Zers για τη μόδα, όσο και τα it girls, όπως Hailey Bieber -πρόσωπο της καμπάνιας Holiday 2022- και Lily Collins -πρωταγωνίστρια της νέας SS25 καμπάνιας της Calvin Klein, μας δημιουργούν την ανάγκη να διαμορφώσουμε ένα νέο στυλ στην καθημερινή μας γκαρνταρόμπα, ανεπιτήδευτο, cool και με γνώμονα τον μινιμαλισμό, που αποπνέει έντονη θηλυκότητα. Θέλεις να μάθεις περισσότερα για τους κανόνες του συγκεκριμένου στυλ; Συνέχισε να διαβάζεις και ανακάλυψε πώς αποτυπώνεται στη νέα SS25 συλλογή της Calvin Klein, με την οποία τα fashion girls είναι obsessed.
Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr