Όταν οι διαφημιστές ομολογούν τα αίσχη τους!
Έντονη αναταραχή έχει ήδη προκαλέσει το άνοιγμα του φακέλου περί διαφημιστικών εταιρειών και του «μαύρου κεφαλαίου» των επιστροφών, από τη δημοσιογραφική ομάδα του newsbomb, ενώ αλλεπάλληλα είναι τα μηνύματα συμπαράστασης από media, μεγάλους πελάτες και πολιτικούς ότι επιτέλους το «απόστημα σπάει».
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον όμως είναι δημοσίευμα- άρθρο στο τελευταίο τεύχος του κλαδικού περιοδικού των διαφημιστών «Market Week» υπό τον τίτλο «Επιστροφές, αγγελιόσημο και η αδυναμία μετάβασης στη νέα εποχή». Σε αυτό οι ίδιοι οι διαφημιστές παραδέχονται ότι «οι ορθολογικές λύσεις είναι απλές και δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία για να φτάσει κανείς σε ένα ελάχιστο συμφωνίας, αν ξεχάσει τις επιμέρους ιδιοτέλειες και αναζητήσει τι αφορά στην καλή λειτουργία της αγοράς και στο καλώς νοούμενο δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον». Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας εδώ: newsbomb.gr