Οι Έλληνες εφοπλιστές επέστρεψαν στα ναυπηγεία
Παρά τις όποιες ανησυχίες για υπερβάλλουσα χωρητικότητα στα πλοία, οι χαμηλές τιμές ναυπήγησης έστειλαν και πάλι τους Έλληνες εφοπλιστές στα ναυπηγεία.
Περισσότερες από τις μισές νέες παραγγελίες πλοίων ανέλαβαν τα κορεάτικα ναυπηγεία, σύμφωνα με τους πρώτους απολογισμούς για το πρώτο τρίμηνο του 2010. Σύμφωνα με τους Clarkson’s, το πρώτο τρίμηνο του 2010 υπεγράφησαν παγκοσμίως παραγγελίες για 164 πλοία στα οποία περιλαμβάνονται 100 bulk carriers, ενώ τα δεξαμενόπλοια είναι πολύ λιγότερα και υπολογίζονται γύρω στα 24 πλοία.
Επίσης το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 25 νέα ore carriers των 180.000 dwt συνολικά 4,9 εκατ. dwt.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ