Μαρία Ολυμπία: Σε διεθνή καμπάνια με όνειρο το «στέμμα»
VIP Life

Μαρία Ολυμπία: Σε διεθνή καμπάνια με όνειρο το «στέμμα»

Μαρία Ολυμπία, το εστέτ κορίτσι που συνεργάζεται με μεγάλα fashion brands.

Συγκεκριμένα όπως οι Dolce & Gabbana και ο οίκος Luis Vuitton, συμμετέχει στα σημαντικότερα διεθνή κοσμικά καλέσματα, ενώ η κοινωνική της ζωή και οι επαγγελματικές της δραστηριότητες φιγουράρουν στις σελίδες των εξαιρετικά επιλεκτικών περιοδικών «Tatler» και «Vanity Fair».

Λίγο το γεγονός ότι η κόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ φέρει τον τίτλο της πριγκίπισσας και κινείται στα βασιλικά σαλόνια της Ισπανίας, της Δανίας, ακόμη και της Μεγάλης Βρετανίας, λίγο η περιουσία του παππού της και «βασιλιά των Duty Free» Ρόμπερτ Γουόρεν Μίλερ, που σύμφωνα με το «Forbes» υπολογίζεται στα 2,4 δις. δολάρια, η Μαρία-Ολυμπία είναι περιζήτητη σε κάθε φιλόδοξο project.

Αυτή τη φορά η κοσμική «αποστολή» της ξεπερνάει κάθε προσδοκία. Το 25χρονο μοντέλο ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση της αλυσίδας των υπερπολυτελών ξενοδοχείων Raffles, που είναι συνώνυμα με την από κάθε άποψη ονειρική διαμονή, και πήρε μέρος στη διαφημιστική εκστρατεία «Hotel Royalty Since 1887», που τιμά την ιστορία του brand και είδε το φως της δημοσιότητας την προηγούμενη Τρίτη. Τίτλοι κύρους, όπως το αμερικάνικο «Forbes» αλλά και η γαλλική «Le Figaro», έσπευσαν μάλιστα να προβάλουν το πασπασλισμένο με χρυσόσκονη project, καθώς πρωταγωνιστές της είναι, εκτός από τη Μαρία-Ολυμπία, άλλοι πέντε δυσεύρετοι ευγενείς: ο πρίγκιπας της Δανίας Νικολάι, ο πρίγκιπας της Τζαϊπούρ Σάουι Παντμάναμπχ Σινγκ, η αρχιδούκισσα της Αυστρίας, πριγκίπισσα της Ουγγαρίας και της Βοημίας Καταρίνα των Αψβούργων μαζί με τη μητέρα της, αρχιδούκισσα Αννα-Γαβριέλα των Αψβούργων, και ο μαρκήσιος του Μπλάντφορντ Τζορτζ Σπένσερ Τσόρτσιλ, ξάδελφος της αδικοχαμένης πριγκίπισσας Νταϊάνα και απόγονος του πρώην πρωθυπουργού της Μεγάλης Βρετανίας σερ Γουίνστον Τσόρτσιλ.

Ολοι τους κλήθηκαν να μείνουν στο «Raffles Singapore» και να φωτογραφηθούν ως φιλοξενούμενοι του. «Μου αρέσει να δουλεύω με brands που μου προσφέρουν τη δυνατότητα να εκφραστώ δημιουργικά. Τα Raffles είναι σημεία αναφοράς, καθώς έχουν ταυτίσει την ιστορία τους με την υψηλή αισθητική, την πολυτέλεια και τις σημαντικές προσωπικότητες που έχουν φιλοξενήσει. Για μένα το να πρωταγωνιστήσω στην καμπάνια "Hotel Royalty Since 1887" διαμένοντας στο "Raffles Signapore", ένα από τα εμβληματικότερα ξενοδοχεία του κόσμου, ήταν ένα προνόμιο που έκρυβε συγκίνηση», αναφέρει η Μαρία-Ολυμπία στο Gala.

Εξι πρόσωπα με τίτλους ευγενείας αντικατοπτρίζουν την παλιά αλλά και νέα εποχή του πολυτελούς ξενοδοχειακού brand που μπορεί να ξεκίνησε από την Ασία, διαθέτει όμως καταλύματα σε πολλά μέρη του κόσμου. Η καμπάνια "Hotel Royalty Since 1887", που πραγματοποιήθηκε από το creative studio της Accor, φέρει την υπογραφή του διάσημου σκηνοθέτη, σεναριογράφου και καλλιτέχνη Πίτερ Γκρίναγουεϊ, ο οποίος επιμελείται για πρώτη φορά στην καριέρα του μια διαφημιστική καμπάνια: φωτογράφηση και video.

Το project αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία και την αριστοκρατικότητα του χώρου αλλά και του brand. Για τον Γκρίναγουεϊ, αυτή η δουλειά του αφηγείται εκ νέου τη χρυσή εποχή του ταξιδιού, μιμείται έναν πίνακα ζωγραφικής με έντονα χρώματα, εξωτικά και τολμηρά, αλλά και οικεία, όπως αναφέρει ο ίδιος. Οσο για το γαλαζοαίματο καστ; Το σίγουρο είναι ότι δεν διαθέτουν μόνο τίτλους ευγενείας, αλλά αγαπούν και δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται καώ κάποιο τρόπο με το βασιλικών προδιαγραφών ξενοδοχείο: από το γράψιμο, μέχρι τη μόδα και από το πόλο μέχρι την αεροπορία. Και ο Πίτερ Γκρίναγουεϊ έχει ενσωματώσει αυτά τα πάθη τους στις εικόνες.

Διαβάστε επίσης:

Τι φόρεσαν οι γαλαζοαίματοι καλεσμένοι στο pre wedding party Φίλιππου-Νίνας Φλορ; Ποιες εντυπωσίασαν

Μαρία-Ολυμπία: Το χλιδάτο lifestyle της εγγονής του τέως βασιλιά

Full in love - Οι νέες φώτο του ζευγαριού είναι το κάτι άλλο

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved