Τα κανάλια και η έμμεση διαφήμιση
Ενοχλημένα δηλώνουν τα τηλεοπτικά κανάλια με τους κανόνες του ΕΣΡ στην τοποθέτηση προϊόντος.
Η νέα οδηγία αφορά συνολικά τους κανόνες στην προβολή διαφημίσεων, χορηγιών και έμμεσης διαφήμισης στην τηλεόραση μετά την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής τηλεοπτικής οδηγίας στο ελληνικό δίκαιο. Η απελευθέρωση στην τοποθέτηση διαφημιστικών προϊόντων σε τηλεοπτικά σίριαλ, ταινίες, αθλητικά προγράμματα και reality ή real life shows τοποθετημένα εντός σκηνικού ή του πλατό άνοιξε νέους δρόμους για την αναζήτηση εσόδων στα κανάλια. Όλο το προηγούμενο διάστημα τα κανάλια διαφήμιζαν έμμεσα προϊόντα μέσα από τις εκπομπές τους αφήνοντας να φαίνονται έντονα μάρκες και επωνυμίες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ