"Νiiu": Πρεμιέρα για την πρώτη νεανική κατά παραγγελία εφημερίδα!
Πρεμιέρα για τη "niiu", την πρώτη εφημερίδα που τυπώνεται κατά παραγγελία και διανέμεται κατ' οίκον. Η "niiu", η πρώτη εξατομικευμένη -σύμφωνα με τους εμπνευστές της- εφημερίδα της Ευρώπης, έκανε πρεμιέρα χθές στη Γερμανία: μία εφημερίδα που συντάσσεται κατά παραγγελία, τυπώνεται και διανέμεται κατ' οίκον νωρίς το πρωί.
Η "niiu" η οποία προς το παρόν διανέμεται αποκλειστικά στο Βερολίνο, απευθύνεται στο νεαρό αναγνωστικό κοινό και ιδιαίτερα στους φοιτητές, γι' αυτό και στοιχίζει 1,20 ευρώ, έναντι 1,80 ευρώ που είναι η τιμή των εφημερίδων στην Γερμανία.
Κάθε αναγνώστης "στήνει" την εφημερίδα του όπως τη θέλει ο ίδιος, επιλέγοντας μέσω διαδικτύου (www.niiu.de) τις στήλες που επιθυμεί. Μπορεί να συμπεριλάβει εσωτερικές ειδήσεις, διεθνείς, τοπικές ή χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, αποσπάσματα από μπλογκς ή ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, χρηματιστηριακές ειδήσεις, μετεωρολογικό δελτίο κ.ά.
Το προτεινόμενο πρωτογενές υλικό προέρχεται από 500 περίπου μέσα ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων οι εφημερίδες New York Times, International Herald Tribune, ή οι γερμανικές Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau, Bild... ή εφημερίδες ειδικού ενδιαφέροντος όπως η αθλητική Kicker.de, με τους οποίους η "niiu" έχει εξασφαλίσει συνεργασία.
Σύμφωνα με τον 23χρονο Βάνια Όμπερχοφ, έναν εκ των επνευστών του εγχειρήματος, η εφημερίδα έχει ήδη πάνω από χίλιους συνδρομητές, κάτι που "ξεπερνά τις προσδοκίες μας, καθώς δεν πρόκειται μόνο για φοιτητές, το ενδιαφέρον είναι πολύ ευρύτερο".
Στόχος των εκδοτών είναι να φτάσουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες τους 5.000 συνδρομητές στο Βερολίνο και να μπορέσουν στη συνέχεια να επεκτείνουν την προσπάθεια και σε άλλες πόλεις της Γερμανίας.
Τη στιγμή που το διαδίκτυο αποτελεί απειλή για τα έντυπα μέσα, το στοίχημα της "niiu" είναι μεγάλο. Οι εμπνευστές της, ο Όμπερχοφ και ο Χέντρικ Τίντεμαν, 27 ετών, είναι οι πρώτοι που το παραδέχονται, αλλά είναι πεπεισμένοι ότι το εγχείρημά τους θα πετύχει, τουλάχιστον στο φοιτητικό αναγνωστικό κοινό: σύμφωνα με τους εκδότες, μεγάλος αριθμός νέων έχει κουραστεί να ενημερώνεται μέσω υπολογιστή και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για την εφημερίδα του γούστου τους.
"Από την έρευνά μας διαπιστώσαμε ότι το χαρτί παραμένει το πιο ευχάριστο μέσο ανάγνωσης", λέει ο Όμπερχοφ, ο οποίος εκτιμά ότι το εγχείρημά τους θα βρει απήχηση και στους διαφημιστές, καθώς "θα μπορούν να πραγματοποιήσουν μία εξαιρετικά στοχευμένη εκστρατεία, προσεγγίζοντας συγκεκριμένους πελάτες".
(ΠΗΓΗ ΑΠΕ)