Το making of της διαφήμισης με πρωταγωνίστριες τα “μοντέλα” Νίνα και Φιλίτσα
Αν ρωτήσετε μια κλασσική γιαγιά τι σημαίνει "executive summary conclusion", "chart" και "statistics" θεωρείτε ότι δεν θα καταλάβει τι της λέτε; Νομίζετε...
Μετά την διαφήμιση της Cosmote, με πρωταγωνίστριες τη Νίνα και τη Φιλίτσα, αλλά και τις δυο υπέροχες γιαγιάδες, η τεχνολογία φαίνεται πως έφτασε ακόμη και στις πιο παραδοσιακές μορφές της υπαίθρου. Η διαφημιστική εταιρεία "ανέβασε" το making of του διαφημιστικού spot με τις δυο γιαγιάδες να δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας με τον αυθορμητισμό και το πηγαίο χιούμορ τους. Απολαύστε ένα μικρό απόσπασμα από τα γυρίσματα που έγιναν πραγματικά σε υπαίθριο χώρο μακριά από την Αθήνα και με πραγματικές γιαγιάδες να απολαμβάνουν, πρώτα απ όλους οι ίδιες, τους ρόλους τους.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ