ABC: Τα όσκαρ ανέβασαν τα διαφημιστικά του έσοδα
Σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης το αμερικάνικο τηλεοπτικό δίκτυο ABC κατάφερε να ανεβάσει σημαντικά τα διαφημιστικά του έσοδα λόγω....μετάδοσης της τελετής απονομής των Βραβείων Οσκαρ.
Αξίζει να σημειωθεί οτι μερικές ημέρες πρίν την τελετή ο διαφημιστικός χρόνος που είχε αγοραστεί είχε υπερκαλύψει το επιτρεπόμενο όριο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα "Το Βήμα". Σημειώνεται οτι το ABC χρεώνει 1,4-1,5 εκατ. δολ. για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος ηταν το πολυκατάστημα JC Penney που είχε αγοράσει 6 διαφημιστικά των 30 δευτερολ΄πετων, ενώ κατά την διάρκεια της τελετής προβλήθηκαν διαφημίσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai, που ήταν και η αιτία απαγόρευσης του ηθοποιού Τζέφ Μπρίτζες στην τελετή-αφού "πρωταγωνιστούσε" στο εν λόγω διαφημιστικό.