Ο Μικρούτσικος, η Δρούζα και η νεκρανάσταση
Media

Ο Μικρούτσικος, η Δρούζα και η νεκρανάσταση

Η επανεμφάνιση του Ανδρέα Μικρούτσικου με δηλώσεις του σε κάμερες δεν έμεινε ασχολίαστη από την Αφροδίτη Γραμμέλη, όπως ούτε και η… Άννα Δρούζα.

«Παρακολουθούσα τις προάλλες σχεδόν έκπληκτη τον Ανδρέα Μικρούτσικο να δίνει συνέντευξη σε δημοσιογράφους από το αεροδρόμιο όπου βρέθηκε προκειμένου να ταξιδέψει στην Κύπρο. Όχι για αναψυχή ή για τουρισμό αλλά για να συμμετάσχει σε ένα ριάλιτι του Mega Κύπρου. Πριν από τον κ. Μικρούτσικο, στο «μαρτυρικό» πλέον και τηλεοπτικά νησί έχουν κατοικοεδρεύσει οι Νίκος Μουρατίδης και Εύη Δρούτσα.

Αντίστοιχα στην ελληνική τηλεόραση ξανάρχισε το «Μπορώ» με την Άννα Δρούζα, επέστρεψε ως διευθύντρια προγράμματος η Άλκηστις Μαραγκουδάκη, ο Χρήστος Φερεντίνος θα ξαναπαρουσιάσει τηλεπαιχνίδι, η Χριστίνα Λαμπίρη πλέον παρουσιάζει την εκπομπή που παρουσίαζε, ο Γιώργος Μητσικώστας επέστρεψε στη σάτιρα, ο Θανάσης Πάτρας βρέθηκε πάλι με δική του εκπομπή, η Σταματίνα Τσιμτσιλή ανέλαβε την πρωινή ζώνη του Alpha τις καθημερινές και η Κατερίνα Καραβάτου τα Σαββατοκύριακα. Την ίδια στιγμή παραμένουν εν ενεργεία όλοι οι παλιοί γνώριμοι, Ελένη Μενεγάκη, Τατιάνα Στεφανίδου, Γρηγόρης Αρναούτογλου κ.ο.κ.

Διευκρινίζοντας πως όλοι έχουν αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία, ας ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι αντικείμενο κριτικής το γεγονός ότι ένα πρόσωπο δέχεται πρόταση εργασίας από έναν τηλεοπτικό σταθμό. Όπως επίσης ουδείς κρίνεται προτού παρουσιάσει δείγμα δουλειάς. Άλλωστε πολλοί από τους προαναφερθέντες έπεσαν θύματα της κρίσης που οδήγησε τα κανάλια σε βίαιες αλλαγές, σε δεκάδες απομακρύνσεις και σε μερικό πάγωμα του προγράμματος.

Εξαιρώντας τους νεότερους (Πάτρας, Τσιμτσιλή κ.ά.) και τους ικανότερους (Φερεντίνος, Μητσικώστας κ.ά.), γεννάται η απορία: γιατί σε μία περίοδο μερικής επανάκαμψης τα στελέχη προτιμούν να βγάζουν από το μπαουλοντίβανο τηλεοπτικές περσόνες ή να επιμένουν στα ίδια αντί να επενδύσουν σε νεότερους; Ο αντίλογος θα μπορούσε να είναι φυσικά ότι υπάρχει δείγμα, η Ελένη Τσολάκη, η οποία αν και σημείωσε αποτυχία - και δεν αναφέρομαι στην ανεκδιήγητη παρουσίαση του πατρινού Καρναβαλιού, αλλά στους «ΠΕΔΕΣ» - εν τούτοις επιβίωσε στο τηλεοπτικό στερέωμα καθώς διαθέτει τα απαραίτητα «προσόντα» που ζητεί το «σύστημα» εδώ και δύο δεκαετίες.

Γιατί όμως ένα κανάλι αποφασίζει ότι ο Ανδρέας Μικρούτσικος θα δώσει καλό δείγμα την ώρα που κουβαλά στην πλάτη του ό,τι πιο «σκληρό» έχουμε δει σε ριάλιτι ζωής και δουλειάς, γιατί επαναφέρει ένα κόνσεπτ όπως το «Μπορώ» το οποίο δείχνει ότι έχει κλείσει τον κύκλο του, γιατί επιμένει να επενδύει σε έκπτωτες βασίλισσες; Ίσως γιατί για να αλλάξει το «μπροστά» από την κάμερα πρέπει πρώτα πλέον να αλλάξει και το «πίσω» έγραψε η τηλεκριτικός στο Βήμα.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved