Η κρίση ανεβάζει την τηλεθέαση...
Νέο ρεκόρ τηλεθέασης σε παγκόσμια κλίμακα, με το σχετικό χρόνο να φτάνει στις 3 ώρες και 12 λεπτά ημερησίως, έφερε η ύφεση του 2009 διεθνώς.
Οπως αποκαλύπτει έρευνα της Eurodata, κορυφαία στις προτιμήσεις του κοινού αναδείχθηκαν τα προγράμματα ψυχαγωγίας και ειδικότερα εκείνα που αναδεικνύουν «νέα ταλέντα». Στην ετήσια έκδοση «Eurodata TV Worlwide Report», που περιλαμβάνει 80 τηλεοπτικές αγορές, επισημαίνει πως η ύφεση το 2009, έστρεψε το κοινό στην τηλεοπτική ψυχαγωγία.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ