Από το Πατριαρχείο στην «Εθνική Ελλάδος»
Την είδαμε στην «Εθνική Ελλάδος» αλλά πριν ασχοληθεί με την υποκριτική δούλευε στο Πατριαρχείο ως συντηρήτρια έργων τέχνης και σπάνιων κειμηλίων της Ορθοδοξίας.
Ο λόγος για την Μαρία Κλεάρχου, η οποία υποδύθηκε την γραμματέα της Μίνας Αδαμάκη και είχε σχέση πίσω από την πλάτη της με τον άντρα της. «Επιστρέφοντας από το Λονδίνο, όπου ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη συντήρηση έργων τέχνης και βιβλιακού αρχειακού υλικού (δηλαδή με υλικά όπως ο πάπυρος, η περγαμηνή, το κοχύλι, το ελεφαντόδοντο και το ξύλο) συνεργάστηκα με Έλληνες συναδέλφους σε μια γαλλική μη κυβερνητική οργάνωση» εξήγησε σε καθημερινή εφημερίδα η Μαρία Κλεάρχου και συνέχισε: «Εκεί δημιουργήσαμε ένα ελληνικό κλιμάκιο, το οποίο εξειδικευόταν στη συντήρηση εικόνων και βιβλίων. Τα αγόρια της ομάδας δραστηριοποιήθηκαν στο Αγιον Ορος, ενώ τα κορίτσια απασχοληθήκαμε σε εργαστήριο της Θεσσαλονίκης, όπου αρχίσαμε μια προσπάθεια συντήρησης και ανάδειξης πολιτισμικών και θρησκευτικών κειμηλίων. Προσφέραμε τη βοήθειά μας σε εκκλησίες στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας και της Θράκης. Στο κέντρο της Ορθοδοξίας, στην Κωνσταντινούπολη, δουλέψαμε σε έναν σημαντικό αριθμό μνημείων. Αρχίσαμε από το Πατριαρχείο, τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης, την Ιμβρο και σε άλλα μνημεία. Όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς την υποστήριξη και άλλων ειδικοτήτων: φωτογράφων, αρχαιολόγων, ζωγράφων και χρυσωτών.
Οσο για το πώς χρηματοδοτούμασταν; Μοναδικό μέσο ήταν ένα δίκτυο ανθρώπων που λειτουργούσαν ως χορηγοί. Από εφοπλιστές και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνταν στην Κωνσταντινούπολη μέχρι και ποδοσφαιριστές που μάθαιναν για τη δράση μας». Τέλος, εξήγησε πως της έγινε η πρόταση από τον Γιώργο Καπουτζίδη: «Η υποκριτική μπήκε στη ζωή μου όταν επέστρεψα από την Πόλη. Τελείωσα τη δραματική σχολή της Δήμητρας Χατούπη, αλλά συγχρόνως δούλευα και στο βιωματικό εργαστήρι της Μαρίζας Κωχ, όπου έκανα θεατρική αγωγή. Εργάστηκα ως αμπιγέζ του Γιώργου Καπουτζίδη στο Badminton και έτσι με πρότεινε για τον ρόλο της Πέπης στην "Εθνική Ελλάδος". Όταν μου το είπε, σχεδόν μου έπεσε το ακουστικό από το χέρι. Μάλιστα μου εκμυστηρεύτηκε πως ο ρόλος χτίστηκε πάνω σε μένα. Δανείστηκε το μαλλί μου, το στιλ μου, τα πάντα»