Αlpha: Η καλύτερη τηλεοπτική χρονιά!
Κατά την τηλεοπτική σεζόν 2009 – 2010, ο Alpha διέγραψε μια ανοδική πορεία.
Μετά από μια σειρά καθοριστικών αλλαγών και τολμηρών κινήσεων στον προγραμματισμό, ο Alpha κέρδισε σημαντικές μάχες στο πεδίο της τηλεθέασης, ανέτρεψε τα τηλεοπτικά δεδομένα και δημιούργησε νέες τάσεις στη μικρή οθόνη. Τη χρονιά αυτή έγιναν πολύ σημαντικά βήματα στην πορεία του σταθμού καθώς σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε, με μεγάλη επιτυχία, μια στρατηγική που έδωσε νέα ώθηση στο κανάλι.
Κάνοντας τον απολογισμό της τηλεοπτικής σεζόν 2009 – 2010, της πιο επιτυχημένης σεζόν στην ιστορία του Alpha, ο Διευθύνων Σύμβουλος του σταθμού, κος Κριστόφ Μάινους τόνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής χρονιάς 2009 – 2010, o Alpha επαναπροσδιορίσθηκε ως ένα κανάλι με σαφή προσανατολισμό στην οικογενειακή ψυχαγωγία, επικεντρώνοντας το στόχο του στη ψυχαγωγία και τα real life προγράμματα. Η νέα στρατηγική στον προγραμματισμό του σταθμού έχει ήδη αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχής καθώς ο Alpha ξεπέρασε κάθε προσδοκία σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της τηλεθέασής του».
1.Αύξηση 43.1% στο prime time και αύξηση 12.0% στο σύνολο της ημέρας
Τα αποτελέσματα της σεζόν συνολικά για τον Alpha είναι εξαιρετικά, τόσο στο σύνολο ημέρας όπου η τηλεθέαση ανέρχεται στο 14,9%, όσο και στο prime time όπου ο Alpha είναι το κανάλι με την μεγαλύτερη αύξηση (43,1% σε σχέση με την περσινή σεζόν) φτάνοντας στο 17.6%.
Η φετινή τηλεοπτική χρονιά κλείνει εντυπωσιακά, με τον Μάιο να αναδεικνύει τον Alpha ως έναν ισχυρό παίκτη στη ζώνη του prime time (20:00 – 23:59) με διαφορά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες από τον Antenna και αφήνοντας το Mega στην 3η θέση. 3.Τα επιτυχημένα δοκιμασμένα αλλά και νέα προγράμματα του σταθμού που οδήγησαν σε αυτή την επιτυχία
Η ανοδική πορεία του Alpha βασίστηκε τόσο στις επιδόσεις των καθημερινών εκπομπών, με ναυαρχίδα τον «Καφέ με την Ελένη» όσο και στις εξαιρετικές επιδόσεις των καθιερωμένων προγραμμάτων του σταθμού, όπως, το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», το «Πάμε Πακέτο» τον «Εφιάλτη στην Κουζίνα» και το «Chart Show». Αλλά και τα νέα προγράμματα του σταθμού όπως το «Greek Idol», το «Σπίτι απ’ την Αρχή» και η «F1» τα οποία ενδυνάμωσαν ακόμη περισσότερο την τηλεθέαση του Alpha.
Οι επιτυχίες του Alpha για την τηλεοπτική χρονιά 2009 – 2010
Το τηλεοπτικό κοινό στήριξε και δικαίωσε τις επιλογές του Alpha.
Τα ήδη αγαπημένα προγράμματα παρέμειναν σταθερές αξίες ενώ τα νέα μπήκαν δυναμικά στον ανταγωνισμό κερδίζοντας την προτίμηση των τηλεθεατών.
DAYTIME
Πηγή: Nielsen Audience Measurement, Περίοδος: 5/10/09-30/5/10
Πάνω στην ώρα
Η εκπομπή του Σπύρου Λάμπρου και της Έλενας Παπαβασιλείου, με την εναλλακτική σύγχρονη ματιά της, με τα φρέσκα νέα πρόσωπα των παρουσιαστών και συνεργατών της, τους γρήγορους ρυθμούς, τα ποικίλα θέματα και τα έξυπνα ρεπορτάζ, κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, το οποίο επιβράβευσε τη διαφορετική τηλεοπτική πρόταση του Alpha, δικαιώνοντας έτσι την επιμονή του καναλιού να τη στηρίξει. Η άνοδος που έχει καταγράψει η εκπομπή, στα κοινά 15-44, από τον μήνα έναρξής της μέχρι σήμερα είναι εντυπωσιακή καθώς φτάνει το 53,2% (Μέσο Ημερήσιο Μερίδιο Τηλεθέασης: 11,1%) ενώ στα κοινά 15-34, η τηλεθέαση άγγιξε το 16%.
Καφές με την Ελένη
Η αγαπημένη οικοδέσποινα της πρωινής ψυχαγωγικής ζώνης, η πιο ζεστή καθημερινή τηλεοπτική μας παρέα, η Ελένη Μενεγάκη ήταν και φέτος πρώτη στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού. Πάντα αληθινή, άμεση και επικοινωνιακή, η Ελένη Μενεγάκη μοιράστηκε και φέτος με τους τηλεθεατές το «ταξίδι» της στη μικρή οθόνη με οδηγό τη χαρά και το κέφι.
Η εκπομπή «Καφές με την Ελένη» σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 24,1%, στα κοινά 15-44 κατακτώντας την πρώτη θέση με διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Κους – κους το μεσημέρι
Το «Κους – Κους το μεσημέρι» είναι στη συντροφιά μας και φέτος για να μας … μαρτυρήσει τα πιο hot νέα της πόλης.
Η Κατερίνα Καραβάτου και η παρέα της μας ανεβάζουν τη διάθεση με καυστικά σχόλια, λαμπερό gossip και πολλές αποκλειστικότητες.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 13,3%, στα κοινά 15-44, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις γυναίκες ηλικίας 25-34 κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 18,1%.
Μες στην καλή χαρά
Και φέτος τα Σαββατοκύριακά μας είναι πολύχρωμα, χαλαρά, και ….μες στην καλή χαρά!
Η Ναταλία Γερμανού, η Σίσσυ Χρηστίδου, ο Θέμης Γεωργαντάς και ο Παύλος Σταματόπουλος, έγιναν η αγαπημένη παρέα των τηλεθεατών και μονοπώλησαν το ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια και της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 21,1%, στα κοινά 15-44, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις γυναίκες ηλικίας 25-34 κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 30,1%.
ACCESS PRIME
Πηγή: Nielsen Audience Measurement, Περίοδος: 5/10/09-30/5/10
Alpha Ειδήσεις – Άνοδος 25,7%
Πολυθεματικό, με αποκλειστικά ρεπορτάζ και γρήγορους ρυθμούς, με στόχο να είναι πάντα κοντά στα γεγονότα της επικαιρότητας και τον πολίτη, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha δίνει κάθε απόγευμα στις 7 μια ολοκληρωμένη, αντικειμενική και έγκυρη εικόνα της ειδησεογραφίας καθώς και των θεμάτων που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο, και κερδίζει μέρα με τη μέρα την προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.
Η πορεία του, κατά τη φετινή τηλεοπτική χρονιά, είναι σταθερά ανοδική αφού από την έναρξη της σεζόν σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης, στα κοινά 15-44, 12,2% έναντι 9,7% κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 25,7%.
Κάτι ψήνεται
Το «Κάτι ψήνεται», η αγαπημένη συνήθεια των 8, παραμένει πρώτο στη ζώνη προβολής του. Το τηλεοπτικό κοινό αγκάλιασε θερμά το καθημερινό ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha και το έφερε στην πρώτη θέση στη μάχη της τηλεθέασης την ώρα προβολής του.
Η εκπομπή στα κοινά 15-44 σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 24,6% με μεγάλη διαφορά.
PRIME TIME
Πηγή: Nielsen Audience Measurement, Περίοδος: 5/10/09-30/5/10
Greek Idol - Live
Ενθουσιώδης ήταν η υποδοχή του «Greek Idol» από το τηλεοπτικό κοινό . Το πιο επιτυχημένο ψυχαγωγικό πρόγραμμα της σεζόν κέρδισε τις εντυπώσεις από το πρώτο live. Η λαμπερή επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά, η ξεχωριστή κριτική επιτροπή, τα όνειρα και οι προσδοκίες των ταλαντούχων νέων ανθρώπων μάγεψαν το τηλεοπτικό κοινό αφού τα 5 πρώτα live κατέγραψαν συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 28,9%, στα κοινά 15-44 ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις γυναίκες ηλικίας 15-24 ετών σημείωσε συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 37,4%.
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – Άνοδος 5,8%
Ο Λάκης Λαζόπουλος, η πιο ανατρεπτική φωνή της μικρής οθόνης, είναι ο μεγάλος νικητής και της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς. Με τη διεισδυτική του ματιά και τα καυστικά του σχόλια καθήλωσε τους τηλεθεατές. Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αναδείχθηκε το πιο επιτυχημένο τηλεοπτικό πρόγραμμα, ξεπερνώντας ακόμα και την περσινή άκρως επιτυχημένη πορεία του.
Και φέτος η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή παρά τα ήδη πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασής της (54,5%) κατέγραψε αύξηση της τάξης του 5,8% σε σύγκριση με πέρυσι!
Αγρότης μόνος ψάχνει
Το τρυφερό concept της εκπομπής, η γλυκιά παρουσία της Σίσσυς Χρηστίδου, οι ενδιαφέρουσες προσωπικότητες των αγροτών και των γυναικών που ενδιαφέρθηκαν να τους γνωρίσουν καλύτερα, οι διαφορετικές ιστορίες αγάπης, κέντρισαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 22,6%, στα κοινά 15-44.
Σπίτι απ’ την αρχή
Το «Σπίτι απ’ την αρχή» και η Σίσσυ Φειδά ανέλαβαν να «μεταμορφώσουν» σπίτια και να βοηθήσουν ανθρώπους που έχουν μεγάλη ανάγκη να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα ζωής….από την αρχή. Το τηλεοπτικό κοινό έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για αυτή τη δύσκολη και ευαίσθητη αποστολή. Άλλη μια νέα πρόταση του Alpha που αγκαλιάστηκε από τους τηλεθεατές.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 21,2%, στα κοινά 15-44, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις γυναίκες ηλικίας 25-34 κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 28,5%.
Για λογαριασμό σας
Μια νέα πρόταση από τον Alpha που είχε μεγάλη ανταπόκριση από το τηλεοπτικό κοινό.
Ο Νίκος Σαμοίλης προσπάθησε να λύσει οικονομικούς γρίφους και κατάφερε να προσελκύσει τους τηλεθεατές αλλά και να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον τους, σε μια επίκαιρη όσο ποτέ εκπομπή.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 18,6%, στα κοινά 15-44, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στους άνδρες ηλικίας 25-34 κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 25,8%.
Πάμε πακέτο
Η ευαισθησία και η διακριτικότητα της Βίκυς Χατζηβασιλείου την έφεραν και φέτος στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των τηλεθεατών.
Η εκπομπή της «Πάμε πακέτο» μας προσέφερε και φέτος μια χρονιά γεμάτη έντονα συναισθήματα και διέγραψε μια εντυπωσιακή πορεία στους πίνακες της τηλεθέασης
σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 18,2%, στα κοινά 15-44.
Εφιάλτης! Στην κουζίνα
Το πρωτότυπο concept της εκπομπής, η εκρηκτική προσωπικότητα του παρουσιαστή Έκτορα Μποτρίνι, τα … «καυτερά» σχόλια, οι … «πικρές» αντιδράσεις και τα… «γλυκά» αποτελέσματα κέντρισαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και τη φετινή χρονιά.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 24,0%, στα κοινά 15-44.
Chart*Show- Your Countdown
Μια δυνατή μουσική εκπομπή που έρχεται στη συντροφιά μας για μια ξεχωριστή αντίστροφη μέτρηση γεμάτη μελωδίες, ανατροπές, εκπλήξεις και πολλή αγωνία.
Η Ναταλία Γερμανού και οι λαμπεροί καλεσμένοι της ντύνουν μελωδικά τα βράδια της Κυριακής και μας χαρίζουν ξεχωριστές στιγμές ψυχαγωγίας.
Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 18,2%, στα κοινά 15-44.
Formula 1
H Formula 1 επέστρεψε στον Alpha και πάτησε γκάζι και στην τηλεθέαση κερδίζοντας μια πολύ σημαντική θέση στις προτιμήσεις του ανδρικού κοινού.
Δράση και αγωνία στο «κόκκινο», με τους ταχύτερους οδηγούς στον πλανήτη, σε ένα μοναδικό θέαμα γεμάτο συγκινήσεις και απρόοπτα.
Ένα εντυπωσιακό θέαμα που κέντρισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού καθώς για τα 5 πρώτα Grand Prix, σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 17,4%, στα κοινά 15-44 ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στους άνδρες ηλικίας 25-34 κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 36,4%.