MTV: 'Ερευνα για τους εφήβους για τις κοινωνικές τους τάσεις
Οι Γερμανοί έφηβοι είναι εκείνοι που παρουσιάζονται περισσότερο συνειδητοποιημένοι (84%) αναφορικά με τις κοινωνικές δραστηριότητες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης Responsible Youth, που πραγματοποίησε το MTV.
Αντικείμενο της έρευνας ήταν ο προσδιορισμός των ενδιαφερόντων των Ευρωπαίων εφήβων, αναφορικά με θέματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού περιεχομένου. Συνολικά, το 82% υποστήριξε πως δείχνει κάποιο ενδιαφέρον, με τις γυναίκες να είναι εκείνες που ενδιαφέρονται περισσότερο σε σύγκριση με τους άντρες (79% έναντι 71%). Την ίδια στιγμή, οι Γάλλοι έφηβοι είναι εκείνοι που θέλουν στο μικρότερο βαθμό (43%) να συμμετάσχουν σε κοινωνικές ή περιβαλλοντικές δραστηριότητες, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος έχει οριστεί στο 65%. Τέλος, οι Βρετανοί είναι εκείνοι που πιστεύουν περισσότερο απ’ όλους πως η γενιά τους μπορεί να προκαλέσει αλλαγές (76%), ενώ ακολουθούν Ισπανοί και Γάλλοι (από 71%).