Τις καλές μέρες του Τύπου θύμισε η διαφημιστική δαπάνη
Με πρωτοφανή ρυθμό -όχι μόνο για τα δεδομένα της εποχής, αλλά ακόμα και σε σχέση με τις καλές μέρες του χώρου του Τύπου- και, συγκεκριμένα, παρουσιάζοντας ποσοστιαία ετήσια μεταβολή της τάξης του +13,12% έτρεξε η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες το μήνα Ιούλιο, διαμορφώνοντας με αυτό τον τρόπο στο +4,23% την αύξηση σε επίπεδο 7μήνου.
Πρόκειται για ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης που έχει σημειωθεί την τελευταία δεκαετία, γεγονός που αφήνει περιθώριο για θετικές εκτιμήσεις όχι μόνο για τους επόμενους μήνες, αλλά και για το σύνολο του έτους. Την ίδια ώρα και από την άλλη πλευρά, σχετικά με το αντίστοιχο ποσοστό για το σύνολο των Μέσων που εξετάζονται για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής δαπάνης (τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο), ο μήνας Ιούλιος ήταν ο χειρότερος του τρέχοντος έτους, με την κάμψη να ξεπερνάει το 15,6%, σε επίπεδο μηνός και το 9,03% σε επίπεδο 7μήνου, κυρίως λόγω των πολύ κακών αποτελεσμάτων των δύο ηλεκτρονικών μέσων, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, των οποίων το μερίδιο κυριολεκτικά φαίνεται να συνθλίβει η τρέχουσα οικονομική κρίση.
ΠΗΓΗ "Ναυτεμπορική"