Καλημέρης: Αποκαλύπτει ποια σειρά απέρριψε όταν ήταν στο Mega κι έγινε μεγάλη επιτυχία
Media

Καλημέρης: Αποκαλύπτει ποια σειρά απέρριψε όταν ήταν στο Mega κι έγινε μεγάλη επιτυχία

Σε μία κρίσιμη καμπή για την ιστορία του, το Mega, ο πρώτος ελληνικός ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός έκλεισε τα 28.

Ο Τζώννυ Καλημέρης, από τα πρώτα διευθυντικά στελέχη του και με μετέπειτα πορεία στην κορυφή της διευθυντικής πυραμίδας σχεδόν όλων των ελληνικών καναλιών, συμπεριλαμβανομένης και της Δημόσιας Τηλεόρασης, ξετυλίγει τις αναμνήσεις του από την πρώτη περίοδο του Mega, αποκαλύπτοντας άγνωστα παρασκήνια και περιστατικά

«Δεν ξέραμε να φτιάξουμε πρόγραμμα. Είχαμε υπολογίσει τη διάρκεια των εκπομπών, αλλά δεν είχαμε υπολογίσει τι θα παρεμβάλλεται. Είχαμε υποσχεθεί πως θα ξεκινούν όλα στην ώρα τους, γιατί αυτό τότε ήταν ένα από τα μειονεκτήματα της ΕΡΤ. Τα ωριαία προγράμματα του εξωτερικού, όμως, ήταν 45λεπτα. Οι ταινίες δεν είχαν όλες την ίδια διάρκεια. Ολα αυτά τα μάθαμε τον τελευταίο μήνα της δουλειάς. Φτιάξαμε τα περίφημα "αμορτισέρ", που ήταν τρέιλερ μικρής διάρκειας. Αλλωστε, τις πρώτες ημέρες δεν είχαμε πολλές διαφημίσεις».

Η πρώτη ελληνική σειρά ήταν το «Πατήρ, υιός και πνεύμα» με τον Γιώργο Κωνσταντίνου, σε παραγωγή Λιάνας Πατέρα, που αρχικά προοριζόταν για την ΕΡΤ, όμως κατέληξε στο Μega. Η πρώτη ουσιαστική επιλογή του Τζώνη Καλημέρη στη μυθοπλασία ήταν οι «Αυθαίρετοι» του Βασίλη Νεμέα, σε σκηνοθεσία Νίκου Κουτελιδάκη, με πρωταγωνιστές τη Βάσια Τρίφυλλη, τον Χρήστο Βαλαβανΐδη και τον Δημήτρη Πουλικάκο.

«Ηταν ένας καθρέφτης της κοινωνίας εκείνης της εποχής».

Μήνες πριν ανοίξει το κανάλι, τα στελέχη του απέρριψαν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες όλων των εποχών στην ελληνική τηλεόραση. «Στο πρόγραμμα, εκτός από τον διευθυντή Προγράμματος Κώστα Γιαννίκο και εμένα, υπήρχε και ο καλός μου φίλος Απόστολος Δοξιάδης. Σύγχρονος σκηνοθέτης εκείνης της εποχής, με μια πιο ποιοτική άποψη στα πράγματα. Εγώ και ο Γιαννίκος ήμασταν πιο μαζικοί. Ο Νίκος Φώσκολος, λοιπόν, πρότεινε τη "Λάμψη" σε μορφή εβδομαδιαίας σειράς, με πρωταγωνίστρια τη Ζωή Λάσκαρη. Ο Δοξιάδης δεν ήθελε τη σειρά, ενώ ο Γιαννίκος το αντίθετο. Εγώ ήμουν κάπου στη μέση. Αυτή ήταν ίσως η πρώτη μεγάλη εσωτερική διαφωνία για το πρόγραμμα».

Παρ’ ολίγον, όμως να μη βγει στο κανάλι και μια τεράστια επιτυχία των πρώτων χρόνων.

«Ως αμερικανοτραφής, όταν μου έφεραν το «Ρετιρέ» του Δαλιανίδη, είπα: «Τι είναι αυτό; Δεν πιστεύω να το αγοράσαμε...».

Βέβαια, ο έμπειρος μάνατζερ ενέκρινε στην πορεία αξέχαστα τηλεοπτικά hits του «Μεγάλου Καναλιού».

«Είναι πολλά. Οι "Τρεις χάριτες", το "Μικρό καράβι" του Λάκη, που ήταν στην ουσία ο προπομπός των "Δέκα μικρών Μήτσων"... Νομίζω πως, αν αναγκαστικά έπρεπε να επιλέξω ένα, θα ήταν οι "Απαράδεκτοι" της Δήμητρας Παπαδοπούλου, και αυτό γιατί πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν στη μυθοπλασία ακραίοι χαρακτήρες που τους αγκάλιασε αμέσως το τηλεοπτικό κοινό».

Πηγή: Tv Έθνος

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved