Τηλεθέαση: Σαρώνει σε νούμερα τηλεθέασης το Celebrity Travel

Τηλεθέαση: Σαρώνει σε νούμερα τηλεθέασης το Celebrity Travel

Σε ένα τηλεοπτικό τοπίο που τα εορταστικά σόου στους τηλεοπτικούς σταθμούς πλέον σπανίζουν, το OPEN New Year που παρουσίασε ο Νίκος Κοκλώνης ήταν μια πολύ ξεχωριστή πρόταση απέναντι στον ανταγωνισμό σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό, 18-54 ετών, 11,5%, φτάνοντας μάλιστα σε τέταρτο το 20,3%.

Το πρωτοχρονιάτικο σόου του OPEN είχε τα πάντα: δυνατές ερμηνείες, αγαπημένους καλλιτέχνες και εκπλήξεις. Ο Γιάννης Πλούταρχος, πρωταγωνιστής στο μουσικό κομμάτι του σόου, παρουσίασε το νέο του τραγούδι Σπασμένη Καρδιά, η Μελίνα Ασλανίδου έκανε ένα guest έκπληξη ερμηνεύοντας επιτυχίες της, ενώ το highlight της βραδιάς ήταν η στιγμή που ο Γιάννης Πλούταρχος βρέθηκε στη σκηνή με τον 19χρονο γιο του Γιώργο Κακοσαίο –έκπληξη που του ετοίμασε ο Νίκος Κοκλώνης. Ο ταλαντούχος νεαρός στο Open New Year έκανε την πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση και τραγούδησε μαζί με τον πατέρα του, συγκινώντας το τηλεοπτικό κοινό.
Πιστός στο ταξιδιωτικό του προφίλ, ο Νίκος Κοκλώνης έδωσε και μια δόση από τη μαγεία του ταξιδιού, έχοντας ταξιδεύσει μέρος της δημοσιογραφικής του ομάδας στη Φινλανδία, στο Ροβανιέμι, το χωριό του Άγιου Βασίλη, αλλά και στη Eurodisney έξω από το Παρίσι- μεταφέροντας τον παλμό από εκεί.
Μετά την αλλαγή της χρονιάς οι καλεσμένοι του Open New Year έπαιξαν για καλό σκοπό, προσφέροντας τα κέρδη στην Κιβωτό του Κόσμου, που δραστηριοποιείται στη φροντίδα εγκαταλελειμμένων ή παραμελημένων παιδιών –με τον εμπνευστή και ιδρυτή της ΜΚΟ Πατέρα Αντώνιο να μιλά για το όραμα των ανθρώπων της Κιβωτού και τις ανάγκες των παιδιών.
Το σόου του OPEN (που έκλεισε δύο μήνες στους τηλεοπτικούς μας δέκτες στις 24 Δεκέμβρη) ήταν το τρίτο σε τηλεθέαση στη ζώνη προβολής του (11,5%), με πρώτο το στο Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά στον ΣΚΑΙ, μια καθιερωμένη μουσική εκπομπή με 14 χρόνια τηλεοπτικής παρουσίας (33,7%) και δεύτερο το εορταστικό επεισόδιο της σειράς Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα (που διανύει τον 5ο χρόνο προβολής της) στον Alpha (15,7%), αφήνοντας πίσω του το μουσικό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 (8,2%), αλλά και την ξένη ταινία Αδελφός του Αη-Βασίλη στο Star (8,1%).