Ελένη Μενεγάκη: Oι φήμες και τα σενάρια για το τηλεοπτικό της μέλλον εν μέσω κορονοϊού
Media

Ελένη Μενεγάκη: Oι φήμες και τα σενάρια για το τηλεοπτικό της μέλλον εν μέσω κορονοϊού

Ο κορονοϊός έβγαλε στην επιφάνεια μια άλλη πλευρά της Ελένης Μενεγάκη, που ίσως ούτε η ίδια γνώριζε ότι είχε.

Ξέραμε πως η ωραία Ελένη μπορούσε περίτεχνα να διαχειριστεί τις πλάκες, το χιούμορ, τις συνεντεύξεις, τα ζώδια, τη μαγειρική, το τηλεμάρκετινγκ. Αυτό που δεν ξέραμε ήταν το πόσο μπορεί, όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, να σταθεί επάξια στο τιμόνι της ενημέρωσης, βάζοντας τα γυαλιά σε αρκετούς δημοσιογράφους!

Η «Ελένη» είναι από τις λίγες ψυχαγω­γικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρα­σης που όταν επι­βλήθηκε το lock down στη χώρα παρέμεινε στις επάλξεις και εν μια νυκτί μεταμόρφωσε την εκπομπή της από άκρως ψυχαγωγική σε χρηστική, που στέκεται στο πλευρό των τηλεθεατών της. Και αυτό είναι μια παρακαταθήκη που η Μενεγάκη θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει τώρα που το συμβόλαιό της με τον ALPHA φτάνει στο τέλος του.

Oι συνεργάτες

Στις δύσκολες ημέρες του κορονοϊού η «Ελένη» κλήθηκε να σηκώσει το βάρος της ενημέ­ρωσης των τηλεθεατών υπό ένα άλλο πρίσμα. Η Μενεγά­κη φιλοξενούσε επιστήμονες και έκανε τις ερωτήσεις που θέλαμε να τους κάνουμε όλοι μας, με απλό, καθημερινό και όχι ξύλινο λόγο.

Στην εκπο­μπή της κάλεσε και πολιτικούς. Σε όσα κομμάτια ένιωθε πως υστερεί δεν την απασχολούσε να φανεί εκείνη περισσό­τερο, να περάσει στο κοινό ότι τα ξέρει όλα. Άφησε λοι­πόν τους συνεργάτες της, που η ίδια επιλέγει κάθε σεζόν, να τραβήξουν την κουβέντα όπου ήθελαν, τους προώθησε, τους έδωσε τον αέρα να κινηθούν όπως εκείνοι νόμιζαν, γι' αυτό στο τέλος κέρδισε τη μάχη με την τηλεθέαση να κυμαίνεται στο 14% στο δυναμικό κοινό, δηλαδή στις ηλικίες χρόνων.

Brand name

Η Ελένη Μενεγάκη δεν βρίσκεται τυχαία εκεί που βρίσκεται. Είναι ένα brand name στον χώρο της τηλεόρασης και ό,τι πιάνει γίνεται χρυσός.

Οι διαφημιστές ξέρουν πολύ καλά πως ό,τι αναλάβει να προωθήσει θα γίνει ανάρπαστο και αυτό είναι κάτι που γνωρίζουν και οι άνθρωποι των καναλιών. Μπορεί λοιπόν οι τηλεθεάσεις της να μην είναι αυτό που ήταν παλιά, σε καμία περίπτωση όμως δεν θεωρείται «καμένο χαρτί», αφού μαζί της ακολουθεί ένα μεγάλο πακέτο διαφημίσεων και χορηγιών που κάθε καναλάρχης θα ήθελε να έχει κοντά του.

Το κεφάλαιο ALPHA

Μετά τα 10 χρόνια στον ΑΝΤ1 (1995-2005), που ήταν από τα πιο δημιουργικά και την «έχτισαν» ως παρουσιάστρια και ως «βασίλισσα της πρωινής ζώνης», ήρθε ο ALPHA να της χαρίσει άλλα 15 χρόνια καριέρας, ίσως όχι το ίδιο επιτυχημένα, όμως σίγουρα δυνατά και με έντονες συγκινήσεις τόσο για την ίδια (διαζύγιο, νέα σχέση, παιδί) όσο και για τους τηλεθεατές της.

Αυτή τη στιγμή η Ελένη βρίσκεται σε ένα κανάλι όπου έχει το ελεύθερο να πει και να κάνει ό,τι θέλει και αυτό είναι κάτι που εκτιμά. Ξέρει τι απαιτήσεις έχουν από εκείνη και μέχρι πού μπορεί να φτάσει η ίδια. Δεδομένου ότι το καλοκαίρι το συμβόλαιό της με τον σταθμό λήγει, έχουν φουντώσει οι φήμες περί αποχώρησής της από την Κάντζα, φήμες που εν μέρει και η ίδια πυροδότησε.

Καλά γνωρίζοντες μέσα από το κανάλι υποστηρίζουν πως δεν έχει γίνει καμία συζήτηση με την παρουσιάστρια ως προς το μέλλον της συνεργασίας αυτής. Αυτές οι συζητήσεις συνήθως γίνονται πριν λήξουν τα συμβόλαια. Διάθεση για επαφές δεν φάνηκε να υπάρχει ούτε πριν ξεσπάσει η κρίση με τον κορονοϊό, πόσο μάλλον τώρα, που όλα έχουν «παγώσει» μέχρι νεωτέρας. Πηγές από το κανάλι θεωρούν σχεδόν σίγουρη τη λύση της συνεργασίας, όμως όσοι ξέρουν τη Μενεγάκη λένε πως καλό είναι να μην προβλέπεις τίποτα και να κρατάς μικρό καλάθι.

Τα σενάριά

Η επόμενη μέρα βρίσκει την Ελένη προβληματισμένη, αφού πρέπει να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά της συνεργασίας της με τον ALPHA, να ρισκάρει να αλλάξει τηλεοπτική στέγη διατηρώντας το γνώριμο ύφος και στιλ της ή στο σταυροδρόμι που βρίσκεται τώρα να αλλάξει εντελώς ρότα και να εμφανιστεί το φθινόπωρο κάνοντας κάτι καινούριο, κάτι όμως που δίσταζε χρόνια να κάνει.

Οι επιλογές της σε αυτή τη φάση είναι πολύ συγκεκριμένες. Εχει τη δυνατότητα να παραμείνει στον γνώριμο ALPHA, όπου δεν χρειάζεται να ξεκινήσει από το μηδέν και να αποδείξει την αξία της, και να διαπραγματευτεί για ένα όσο το δυνατόν καλύτερο συμβόλαιο.

Και λέμε «όσο το δυνατόν καλύτερο» γιατί η νέα διοίκηση του σταθμού έχει βάλει πλέον τέλος στα πολύ ακριβά συμβόλαια και επιχειρεί από πέρσι ήδη συμμάζεμα στα οικονομικά, κάτι που δεν φαίνεται να αρέσει ιδιαίτερα στην παρουσιάστρια.

Έτσι δεν αποκλείεται η Μενεγάκη να κάνει τη γύρα της στα κανάλια και να δει ποια από αυτά θα ήθελαν να την εντάξουν στο δυναμικό τους. Δεν είναι όλα τα μεγάλα κανάλια εύκολα και διαθέσιμα να την αποκτήσουν. Είτε μείνει στον Alpha είτε τραβήξει γι' αλλού, όμως, το θέμα είναι ότι μέσα της οι διεργασίες έχουν ξεκινήσει από καιρό, γι' αυτό κι άφησε να διαρρεύσουν πράγματα για τα επαγγελματικά της, κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ παρά μόνο όταν το θελήσει η ίδια.

Πάντως, όσο κι αν η πανδημία φρέναρε προς το παρόν τα σχέδιά της, ο Ιούλιος είναι κοντά και οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν σύντομα.

Πηγή: Τηλέραμα, Βασίλης Ανδριτσάνος

Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε κάποια στιγμιότυπα της Ελένης Μενεγάκη από το πλατό της εκπομπής της στον Alpha...

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved