Το Νησί: Κινδυνεύει η μετάδοση λόγω διαφήμισης;
«Ολα είναι ρευστά. Ως τηλεόραση επιστρέφουμε στο 2000.» Η φράση του διευθυντή προγράμματος του MEGA Πέτρου Μπούτου στη συνάντησή του με τους τηλεοπτικούς συντάκτες την περασμένη εβδομάδα αποκάλυπτε την αγωνία για το αύριο των ιδιωτικών καναλιών. Τα περισσότερα προγράμματα που αναγγέλθηκε ότι θα βγουν στον αέρα από τις αρχές του 2011 ξαναμπαίνουν στο συρτάρι μέχρι νεοτέρας για λόγους οικονομίας.
Κι όμως, ο Πέτρος Μπούτος θα είχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Ολες οι προτάσεις του για φέτος πέτυχαν και έδωσαν στο κανάλι την πρώτη θέση στο σύνολο της ημέρας και στη βραδινή ζώνη, με μεγάλες διαφορές στην τηλεθέαση από τους ανταγωνιστές. Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Γιατί η πραγματικότητα της διαφημιστικής αγοράς δείχνει πως ο πλέον χαμένος αυτήν τη στιγμή είναι το MEGA. Και βεβαίως το σύνολο της τηλεόρασης. Η νέα πτώση κατά 40% της διαφημιστικής αγοράς τον περασμένο Οκτώβριο ήρθε ως... κερασάκι στην τούρτα των σφικτών προϋπολογισμών προγράμματος και των περικοπών σε σειρές, πρόσωπα, εκπομπές και αμοιβές. Οι εκτιμήσεις για τον Νοέμβριο είναι εξίσου αποκαρδιωτικές. Η διαφήμιση δεν δείχνει πως θα επανακάμψει στην τηλεόραση και αυτό οδηγεί τα τηλεοπτικά κανάλια σε νέες περικοπές.
ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ «ΚΟΒΟΝΤΑΙ»
Ηδη συζητείται ευρέως πως από τον Ιανουάριο σχεδόν κανένα νέο πρόγραμμα δεν θα μπορέσει να βγει στον αέρα. Το MEGA είχε σκοπό να βγάλει τα περισσότερα. Τη μεγάλη επιτυχία του «50-50» μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με την τριάδα των δημοφιλών πρωταγωνιστών, τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Σάκη Μπουλά, το αμφιλεγόμενο ριάλιτι «uMan» με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, τη μεταφορά της ξένης σειράς «My name is Erl» με τίτλο «Το όνομά μου είναι Βαγγέλης» και τον ρόλο κομμένο και ραμμένο στον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και ακόμη ένα καινούργιο σόου, το οποίο θα αντικαθιστούσε το «Just the 2 of us». Ανάλογα με την πορεία των διαφημιστικών εσόδων κάποια από τα παραπάνω προγράμματα θα μείνουν εκτός αέρα, πιθανόν και όλα.
ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ...
Πηγή: tvnea