Σκούρα τα πράγματα για τα κανάλια
Media

Σκούρα τα πράγματα για τα κανάλια

Σε πολύ χαμηλά επίπεδα κινείται και τον Νοέμβριο η διαφημιστική δαπάνη στα κανάλια, γεγονός που φέρνει ένα βήμα πιο κοντά τα δραματικά σενάρια περικοπών που επεξεργάζονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί.

Σύμφωνα με φορείς της αγοράς, τα διαφημιστικά έσοδα τρέχουν με μείωση 40%-45% και αυτό τον μήνα, ενώ σε ετήσια βάση, αναμένεται να αγγίξει το 20%. Ήδη, στο εννεάμηνο του 2010, τα έσοδα για τα κανάλια μειώθηκαν κατά 52 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009 (από 479, προσγειώθηκαν στα 427 εκατ. ευρώ). Η διαφορά γίνεται χαοτική αν συγκριθεί με το 2007, οπότε τα ταμεία των καναλιών εισέπραξαν συνολικά 900 εκατ. ευρώ, δηλαδή 400 (!) εκατ. περισσότερο. Στο κλίμα γενικευμένης στενότητας, κάποια κανάλια εμφανίζονται λιγότερο... χαμένα. Τη μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζει το Mega, όπου τα έσοδα μειώθηκαν κατά 24 εκατ. (από 149 το εννεάμηνο του 2009, σε 125 φέτος). Με θετικό πρόσημο σε σχέση με το ήδη πεσμένο 2009 εμφανίζονται ο ΑΝΤΙ, που αύξησε τα έσοδά του κατά 7 εκατ. ευρώ (από 101 σε 108), αλλά και η NET, με άνοδο 3,4 εκατ. ευρώ. Αντίθετα, λιγότερα έσοδα μετρούν ο Alpha, με μείωση 4,4 εκατ. ευρώ, και το Alter, με πτώση 9,8 εκατ. ευρώ.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved