Δημήτρης Τάρλοου: Περιγράφει πως γίνεται μια live streaming παράσταση στο θέατρο!
Media

Δημήτρης Τάρλοου: Περιγράφει πως γίνεται μια live streaming παράσταση στο θέατρο!

Μόνο δύο θέατρα στην Ελλάδα πραγματοποιούν παραστάσεις live streaming αυτήν τη στιγμή: το Εθνικό και το «Πορεία». Ο Δημήτρης Τάρλοου περιγράφει την διαδικασία.

Με τον όρο αυτόν εννοούμε κάθε έργο που παίζεται σε 100% πραγματικό χρόνο, όπως ακριβώς γίνεται στη σκηνή. Όχι «on demand», δηλαδή τη διαθέσιμη διαδικτυακά, πλην μαγνητοσκοπημένη παράσταση.

«Η διαφορά είναι καίριας σημασίας και κρύβει αρκετές νομικές παραμέτρους. Εμείς δεν κρατάμε αρχεία. Οι παραστάσεις μας πραγματοποιούνται επιτόπου και φιλμάρονται εκείνη την ώρα», ξεκαθαρίζει στη στήλη ο Δημήτρης Τάρλοου, πολύπειρος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Ως καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου «Πορεία», πήρε τη δύσκολη απόφαση να κάνει την ψηφιακή μετάβαση, κρίνοντας πως το σωστό είναι να γίνεται σε απόλυτο βαθμό και όχι στο περίπου. Αυτό, όμως, είχε πολλές δυσκολίες, πρωτόγνωρα εμπόδια και υψηλά κόστη.

«Χρειάζονται πολλές ώρες πρόβας και για να κινηματογραφήσεις ζωντανό θέαμα κοστίζει πολύ παραπάνω, συνεπώς χρειάζονται πολλά εισιτήρια για απόσβεση». Απόλυτα ικανοποιημένος δηλώνει από τις μέχρι τώρα εισπράξεις, δεδομένων πάντα των συνθηκών. «Τη μεγαλύτερη επιτυχία κατέγραψαν οι παραστάσεις όπου συμμετείχαν αναγνωρίσιμοι ηθοποιοί, αλλά μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές πήγαν όλες καλά». Το «Αποκάλυψη τώρα», σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, ξεπέρασε τα 1.000 εισιτήρια, ενώ σε παρόμοια νούμερα κινείται και ο «Αριστος» (Γ. Παπαγεωργίου). Η «Μεγάλη Χίμαιρα» (Δ. Τάρλοου) έκανε 9.000 εισιτήρια σε τρεις διαδικτυακές παραστάσεις, ενώ το «This is not Romeo & Juliet» (Α. Πανταζάρας) έκοψε 10.000 εισιτήρια (σε τρεις online παραστάσεις).

«Χρειάστηκε να βάλουμε οπτική ίνα, για να εξασφαλίσουμε δυνατό Ιντερνετ, και ειδικά μηχανήματα, ώστε ήχοι και φωνές να καταλήγουν σωστά στους αποδέκτες. Ήταν μεγάλα στοιχήματα», αποκαλύπτει τονίζοντας πως από την πρώτη καραντίνα είχαν καταγραφεί 850.000 κλικ. «Γι' αυτό επενδύσαμε σε μια πλατφόρμα ειδική και δεν καταφύγαμε στο γνώριμο YouTube. Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με ειδικό τηλεσκηνοθέτη - κινηματογραφιστή, τον Παύλο Κερασίδη, που κατέχει μεγάλη εμπειρία και αντίληψη».

Όμως, θεωρεί πως, όσο κι αν το θεατρικό live είναι ένα σκηνικό υποκατάστατο και όσο κι αν αποτελεί το έναυσμα για να γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στον κλάδο, δεν παύει να είναι μια αναγκαστική παρένθεση που επέβαλε η πανδημία Covid-19. «Το θέατρο το γεύεσαι όπως το φαγητό: με όλες τις αισθήσεις», σύμφωνα με το Secret.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved