Ρένια Λουιζίδου: «Η Σκεύω πάει κόντρα στα κοινωνικά δεδομένα»
Media

Ρένια Λουιζίδου: «Η Σκεύω πάει κόντρα στα κοινωνικά δεδομένα»

Η Ρένια Λουιζίδου έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα στη σκηνή και στην ΤV και τώρα «συναντά» έναν εμβληματικό ρόλο.

Ερμηνεύει την Σκεύω, μια μάνα σε απόγνωση, η οποία, για να σώσει το παιδί της από τη χολέρα, ντύνεται άντρας και μπαίνει σε ένα μολυσμένο πλοίο.

Αξιολάτρευτος ο ρόλος η Σκεύω;

«Όσο δεν φαντάζεστε. Η Σκεύω δείχνει όλη τη δύναμη της μάνας. Κάνοντας προσωπική! υπέρβαση για χάρη του παιδιού της, κόντρα στα κοινωνικά δεδομένα της εποχής, στην μια πλεκτάνη μόνη της για να το καταφέρει».

-Και μεταμφιέζεται σε βαρδιάνο...

«Ξέρει ότι το παιδί της είναι άρρωστο από χολέρα. Η Σκεύω είναι ένα αεικίνητο πλάσμα Προκειμένου να πάει κοντά το και να το φροντίσει, φέρνει τα πάνω κάτω στο χωριό. Εκμεταλλεύεται την πληροφορία ότι στέλνουν φύλακες (βαρδιανούς) στα μολυσμένα καράβια (στα σπόρκα). Βεβαίως, απαγορεύεται να πάει μια γυναίκα. Είναι δύσκολο να περάσει απέναντι, καθώς πρέπει να μεταφερθεί με βάρκα. Ξεπερνά όλα τα προβλήματα, μεταμφιέζεται σε βαρδιάνο, ζητά βοήθεια και εν τέλει φτάνει στο παιδί της».

- Αλάθητο το ένστικτο της μάνας;

«Σαφέστατα. Αυτό την οδήγησε κοντά του και τελικά σώζει το παιδί της. Με την αγάπη και τη φροντίδα της».

Ο Παπαδιαμάντης χειρίζεται με υπόγειο χιούμορ όλη την κατάσταση που επικρατεί από την επιδημία της χολέρας…

«Αυτό μου αρέσει πολύ. Με υποδόριο σαρκασμό, πραγματεύεται ένα θέμα πολύ μαύρο και σκοτεινό. Σχολιάζει το πώς αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι το θέμα της αρρώστιας. Αυτοί που ωφελούνται από την αρρώστια και κερδοσκοπούν. Αυτοί που αποκλείουν τους ανθρώπους τους επειδή αρρώστησαν. Πάνω από όλα αυτά υπάρχει αγάπη και τρυφερότητα για τον άνθρωπο και τις αδυναμίες του».

Επίκαιρο και διαχρονικός

«Συμβαίνουν και βιώνουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση. Πάντα θα υπάρχει αυτός που θα κερδοσκοπεί σε βάρος των άλλων, σε μια μεγάλη συμφορά. Αυτός που θα κοιτάζει τον εαυτό του, αδιαφορώντας για τους άλλους. Αλλά και ο ψυχοπονιάρης, που θα δώσει το χέρι στον συνάνθρωπο του».

Η δημόσια τηλεόραση έχει στραφεί στην ελληνική λογοτεχνία

Είναι κρίμα και άδικο να αφήνουμε αυτά τα διαμάντια της ελληνικής λογοτεχνίας να πηγαίνουν χαμένα. Συνέβαινε στο παρελθόν, προ ιδιωτικής. Συνέβαινε και στα πρώτα χρόνια της ιδιωτικής, π.χ. "Ο κίτρινος φάκελος". Είναι χρέος της δημόσιας τηλεόρασης να τα επικοινωνεί με τον πολύ κόσμο».

Η πρώτη εμφάνιση της Τζένης Καζάκου;

«Για εμάς είναι περισσότερο η κόρη της Τάνιας Τρύπη και του Κωνσταντίνου Καζάκου, και φυσικά η εγγονή της Τζένης Καρέζη. Η Τζενούλα, όμως, είναι αυτόνομο πλάσμα, με τη δική του γοητεία. Διαθέτει κότσια, καθώς με τέτοια ιστορία πίσω της αποφασίζει να κάνει αυτή τη δουλειά. Να ρισκάρει, καθώς είναι επόμενο ότι θα αναφέρονται στο από πού προέρχεται. Πέρα από το ότι είναι κούκλα, είναι πολύ καλό παιδί και ηθοποιός», είπε στον Τηλεθεατή.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved