Η βιομηχανία Τύπου απαντά στην κρίση
Media

Η βιομηχανία Τύπου απαντά στην κρίση

Νέες επενδύσεις σε προϊόντα, αλλά και στο προσωπικό και πιθανές περικοπές σε άλλους τομείς -όπως οι δαπάνες εκτύπωσης-  σύμφωνα με τα στελέχη της βιομηχανίας του Τύπου, είναι η απάντηση στην  οικονομική κρίση.

Η μείωση του κόστους παραγωγής θα πρέπει να επιτευχθεί μέσω της ελαχιστοποίησης προμηθειών υλικών εκτύπωσης, καθώς και μέσω της μείωσης του κόστους διανομής.

Αυτό ειδικότερα προκύπτει από την εκτεταμένη έρευνα που έκανε η World Association of Newspapers (WAN), με στόχο την καταγραφή των διαφορετικών στρατηγικών κινήσεων που επέλεξαν οι επιχειρήσεις της βιομηχανίας για να ξεπεράσουν την αρνητική οικονομική συγκυρία, που έπληξε τη διαφήμιση και το χώρο των μέσων την τελευταία διετία.

Με δεδομένο ότι οι περισσότερες διαφημιστικές αγορές διεθνώς βρίσκονται πλέον στη φάση της εξόδου από την κρίση, οι ερωτώμενοι έδωσαν απαντήσεις και σχετικά με τις μεθόδους που αποφάσισαν να υιοθετήσουν όχι μόνο για να αντεπεξέλθουν στη δύσκολη περίοδο αλλά και για να αλλάξουν τα δεδομένα προς όφελός τους μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

Η έρευνα διεξήχθη σε 100 χώρες με τη συμμετοχή 500 στελεχών επιχειρήσεων του Τύπου, που απασχολούν μεταξύ 51 και 250 εργαζομένων, ενώ το 1/3 αυτών προήλθε από επιχειρήσεις με περισσότερους από 500 εργαζομένους.


©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved