Στο φουλ οι μηχανές του ΑΝΤ1- Σε ανοδική τροχιά το κανάλι
Σε ανοδική τροχιά το κανάλι του ΑΝΤ1
Media

Στο φουλ οι μηχανές του ΑΝΤ1- Σε ανοδική τροχιά το κανάλι

Τηλεθέαση: Όσο κι αν ακούγεται κλισέ, η «τηλεόραση είναι μαραθώνιος και όχι κατοστάρι».

Οι αθλητές, δηλαδή τα κανάλια, έχουν πολλά χιλιόμετρα να διανύσουν, πολλές φορές θα πέσουν και άλλες τόσες θα σηκωθούν.

Η φετινή σεζόν έχει, ήδη, ξεκινήσει μέσα σε ένα χωρίς έλεος ανταγωνιστικό περιβάλλον και τα πρώτα στοιχεία δίνουν μια εικόνα για το πώς διαμορφώνεται, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, το τηλεοπτικό τοπίο.

Αλλού χαρές, αλλού προβληματισμός κι αλλού βαριές καμπάνες.

Τι λένε λοιπόν οι αριθμοί; Σύμφωνα με τα νούμερα για τον μήνα Οκτώβριο, ο ΑΝΤ1 είναι το κανάλι που έχει λόγους για να χαμογελάει. Όχι μόνο για τις πρωτιές που σημείωσαν κάποια προγράμματά του, αλλά κυρίως γιατί σε σύγκριση με τον περσινό Οκτώβριο το κανάλι του Αμαρουσίου έχει σημειώσει αξιοπρόσεχτη ανοδική πορεία στην τηλεθέαση τόσο στην prime time ζώνη όσο και στο σύνολο ημέρας.

Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο που μόλις έκλεισε, συγκριτικά με πέρυσι, ο ΑΝΤ1 είναι ανεβασμένος κατά 1 μονάδα στο σύνολο της ημέρας, τις καθημερινές στην off peak ζώνη (06:00 - 21:00) είναι πρώτο κανάλι, ενώ στο prime time (21:00 - 24:00), είναι κερδισμένος κατά περίπου 2,5 μονάδες.

liagkas-proino-xespasma.jpg

Ο Γιώργος Λιάγκας με Το Πρωινό του σημείωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης

«Το Πρωινό» ήταν τον Οκτώβριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους. Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 18,1%, στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Πρωινό» στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 15,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) κατέγραψε 21,4%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 16,4%.

1675190308898-656756309-royk-zoyk.jpg

Σταθερή αξία στην τηλεθέαση το Ρουκ ΖΟυκ με τη Ζέτα Μακρυπούλια


Οι τηλεθεατές έκαναν παιχνίδι στον ΑΝΤ1 και έδωσαν την πρωτιά στο «ROUK ZOUK» και τον Οκτώβριο. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν πρώτο τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 18%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 8,2 μονάδες, όσο και στο γενικό σύνολο σημειώνοντας 16,7%, με 4 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Μάλιστα, το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο στην πλειοψηφία των επιμέρους κοινών σημειώνοντας τις πιο ψηλές του επιδόσεις στους άνδρες ηλικίας 25-44 με 22,2%, και στις γυναίκες ηλικίας 18-24 φτάνοντας το 20,1%.

POIOS-8ELEI-NA-GINEI-EKATOMMYRIOYXOS-GRHGORHS-ARNAOYTOGLOY-(2).jpg

Οι τηλεθεατές «έπαιξαν» και με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» τον Οκτώβριο, χαρίζοντάς του την πρωτιά



Οι τηλεθεατές «έπαιξαν» και με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» τον Οκτώβριο, χαρίζοντάς του την πρωτιά. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον «Εκατομμυριούχο» του ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 16,8%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 4,1 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» κατέγραψε στο γενικό σύνολο 16,1%, ενώ στους άνδρες και στις γυναίκες ηλικίας 35-44 σκόραρε μέχρι και 18,1% και 18,2%, αντίστοιχα.

grigoris_arnaoutoglou-the-2night-show.jpg

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό



Τέλος οι ξεχωριστοί καλεσμένοι και οι εξομολογήσεις στο «THE 2NIGHT SHOW» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ξενύχτησαν τους τηλεθεατές τον Οκτώβριο και έφεραν πρώτη την εκπομπή στη ζώνη προβολής του, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,6%, όσο και στο σύνολο κοινού με 15,3 %. Οι πιο πιστοί τηλεθεατές της εκπομπής ήταν οι γυναίκες, όπου σημείωσε μερίδιο μέχρι και 22,2%, σε επιμέρους κοινό.

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved