Netflix: Από το streaming… πίσω στην τηλεόραση – Συμφωνία για προβολή τηλεοπτικών καναλιών
Media

Netflix: Από το streaming… πίσω στην τηλεόραση – Συμφωνία για προβολή τηλεοπτικών καναλιών

Σε μια κίνηση που θυμίζει το παραδοσιακό μοντέλο καλωδιακής τηλεόρασης που το ίδιο το Netflix έχει συμβάλει να ξεπεραστεί, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από το επόμενο καλοκαίρι θα αρχίσει να μεταδίδει τηλεοπτικά κανάλια.

Ο μεγαλύτερος πάροχος streaming παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι από το 2026, όλοι οι συνδρομητές του Netflix στη Γαλλία θα μπορούν να παρακολουθούν τα τηλεοπτικά κανάλια του ομίλου TF1, του μεγαλύτερου εμπορικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα της χώρας, ο οποίος διαθέτει επίσης υπηρεσίες streaming και παράγει δικό του περιεχόμενο.

Η νέα ταινία του Ντένζελ Ουάσινγκτον είναι τώρα στο Netflix και είναι το καλύτερο sequel ever

Σύμφωνα με την Financial Times, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση και στα πέντε γραμμικά κανάλια του TF1.

9055870b-netflix-6964935_1280.jpg

Οι Γάλλοι συνδρομητές του Netflix θα αποκτήσουν επίσης πρόσβαση σε περισσότερες από 30.000 ώρες περιεχομένου κατ’ απαίτηση από τον TF1 το καλοκαίρι του 2026. Το περιεχόμενο αυτό περιλαμβάνει σειρές, ριάλιτι όπως το The Voice, και ζωντανά αθλητικά γεγονότα.
Πριν από αυτή τη συμφωνία, το Netflix και ο TF1 ήταν ήδη «δημιουργικοί συνεργάτες», έχοντας συμπαραγάγει σειρές όπως Les Combattantes (Οι Αγωνίστριες), μια γαλλική ιστορική μίνι σειρά.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Greg Peters, χαρακτήρισε τη συμφωνία ως μέσο αύξησης της αφοσίωσης των συνδρομητών – ένας δείκτης που πλέον προτάσσεται στους επενδυτές μετά την απόφαση της εταιρείας να σταματήσει να ανακοινώνει αριθμούς συνδρομητών. Το Netflix ισχυρίζεται ότι έχει πάνω από 300 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.

1675209567036-542439014-netflix.jpg

«Συνεργαζόμενοι με τον κορυφαίο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Γαλλίας, προσφέρουμε στους Γάλλους καταναλωτές ακόμα περισσότερους λόγους να επισκέπτονται καθημερινά το Netflix και να μένουν μαζί μας για όλη τους την ψυχαγωγία», δήλωσε ο Peters.
Από την πλευρά του TF1, η συμφωνία δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για διαφημίσεις, καθώς τα διαφημιστικά διαλείμματα των καναλιών του θα αποκτήσουν μεγαλύτερη απήχηση μέσα από τους συνδρομητές του Netflix.

Squid Game 3: Το νέο τρέιλερ, η πρεμιέρα και όσα θες να ξέρεις για το τέλος της σειράς του Netflix

Netflix: Το πλοίο της απόγνωσης - Η ιστορία του Carnival Triumph κάνει πρεμιέρα

Netflix: Οι 3 ταινίες από το Top 10 που αξίζει να δεις τώρα

DPG NETWORK

©2010-2025 Gossip-tv.gr - All rights reserved