Eurovision: 12 points go to Malmo 2024 - Τα απίστευτα ρεκόρ που έσπασε ο φετινός διαγωνισμός
Eurovision

Eurovision: 12 points go to Malmo 2024 - Τα απίστευτα ρεκόρ που έσπασε ο φετινός διαγωνισμός

Ο 68ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024, που διεξήχθη στο Μάλμε της Σουηδίας σημείωσε πρωτοφανή επιτυχία σε πολλαπλές πλατφόρμες, προσελκύοντας ένα τεράστιο κοινό τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως. 163 εκατομμύρια τηλεθεατές συντονίστηκαν μέσω των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων, αποδεικνύοντας την εκτεταμένη απήχηση που είχε ο διαγωνισμός.

Ο διαγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής στις νέες ομάδες καταγράφοντας το υψηλότερο μερίδιο κοινού στην ιστορία του θεσμού σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία. Με τη δύναμη των κοινωνικών μέσων, τα βίντεο με το hashtag #Eurovision2024 συγκέντρωσαν 6,5 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok, σημειώνοντας αύξηση 1,7 δισεκατομμυρίων προβολών σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο διαγωνισμός έφτασε σε σχεδόν 500 εκατομμύρια λογαριασμούς στο TikTok, τετραπλασιάζοντας την απήχηση σε σύγκριση με το 2023.

Επιπλέον, η επίσημη playlist της Eurovision 2024 αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής playlist στο Spotify και βρέθηκε στις top 10 playlists του Apple Music παγκοσμίως την Κυριακή 12 Μαΐου, αντανακλώντας την επιρροή του διαγωνισμού στις μουσικές τάσεις.

Συνολικά 163 εκατομμύρια τηλεθεατές μέσω των 37 δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων που συμμετείχαν στην Eurovision 2024 παρακολούθησαν τις ζωντανές εκπομπές. Η συνολική απήχηση του διαγωνισμού αυξήθηκε κατά 1 εκατομμύριο σε σύγκριση με το 2023 και κατά 2 εκατομμύρια σε σύγκριση με το 2022.

Το ποσοστό τηλεθέασης του Μεγάλου Τελικού ανήλθε στο 46,7%, το υψηλότερο από το 2006 και σχεδόν τριπλάσιο από τον συνήθη μέσο όρο των καναλιών που τον προέβαλαν (17,6%). Στις νεανικές ηλικιακές ομάδες (15-24 ετών), το ποσοστό τηλεθέασης του Μεγάλου Τελικού ήταν 58,6%, το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ.

  • Η χώρα που φιλοξένησε τον διαγωνισμό, η Σουηδία, σημείωσε παρόμοια τηλεθέαση με την περσινή έκδοση, με 2,3 εκατομμύρια τηλεθεατές να συντονίζονται για τον Μεγάλο Τελικό. Το ποσοστό τηλεθέασης της Σουηδίας έφτασε το 87,3%, το υψηλότερο που έχει καταγραφεί για την Eurovision από το 2000.
  • Η Ελβετία, που κέρδισε τον διαγωνισμό για τρίτη φορά, σημείωσε μέσο όρο 723,000 τηλεθεατών στις τρεις γλωσσικές περιοχές της, σημειώνοντας αύξηση κατά 40% σε σχέση με το 2023.
  • Η Γερμανία κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση για τον Μεγάλο Τελικό με μέσο όρο 8,1 εκατομμυρίων τηλεθεατών.
  • Το Ηνωμένο Βασίλειο είχε τη δεύτερη υψηλότερη τηλεθέαση με 7,7 εκατομμύρια τηλεθεατές.
  • Η Γαλλία σημείωσε αύξηση τηλεθέασης κατά 1,9 εκατομμύρια σε σχέση με την περσινή έκδοση, φτάνοντας τους 5,4 εκατομμύρια τηλεθεατές.
  • Σε σχεδόν τις μισές χώρες (18 από τις 37), η Eurovision είχε πάνω από το 50% του μεριδίου τηλεθέασης, με την Ισλανδία να ηγείται με 96% και άλλες σκανδιναβικές χώρες να ακολουθούν (Σουηδία 87,3%, Νορβηγία 85,5% και Φινλανδία 83,1%).
  • Η Κροατία, που κατέκτησε τη δεύτερη θέση και πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της, κατέγραψε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση και το μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης από το 2006, με 1,1 εκατομμύρια τηλεθεατές και 73,2% αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του διαγωνισμού, 7,3 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές παρακολούθησαν τις ζωντανές εκπομπές στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube. Οι ταυτόχρονες προβολές του Μεγάλου Τελικού στο YouTube έφτασαν το 1,6 εκατομμύριο, αύξηση 17,8% σε σχέση με το 2023.

Ρόκκος για Σάττι: Λάτρεψα την αντίδραση και το χασμουρητό της στη Eurovision

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision σημείωσαν ακόμη μια χρονιά ρεκόρ.

  • 486 εκατομμύρια μοναδικοί λογαριασμοί προσεγγίστηκαν στο TikTok, τον επίσημο συνεργάτη ψυχαγωγίας της Eurovision, κατά τη διάρκεια των εβδομάδων της εκδήλωσης, περισσότερες από 4 φορές σε σύγκριση με το 2023.
  • Το TikTok σημείωσε συνολικά 538 εκατομμύρια προβολές βίντεο στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision – αύξηση 71% σε ετήσια βάση.
  • Τα βίντεο στην πλατφόρμα με το hashtag #Eurovision2024 έχουν προβληθεί 6,5 δισεκατομμύρια φορές – αύξηση 1,7 δισεκατομμυρίων σε σχέση με το περσινό hashtag.
  • 69 εκατομμύρια μοναδικοί λογαριασμοί προσεγγίστηκαν στο Instagram περισσότερες από δύο φορές σε σχέση με το 2023.
  • Τα βίντεο στην πλατφόρμα προβλήθηκαν 479 εκατομμύρια φορές, έχοντας αύξηση 165% σε σχέση με πέρυσι, ενώ το περιεχόμενο στη σελίδα της Eurovision στο Facebook είδαν 23 εκατομμύρια χρήστες κατά τις δύο εβδομάδες του διαγωνισμού.
  • 42 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές σε 231 χώρες και περιοχές παρακολούθησαν περιεχόμενο στο επίσημο κανάλι YouTube κατά την εβδομάδα των Ζωντανών Εκπομπών.
  • Η κοινότητα του Reddit r/eurovision αυξήθηκε κατά 71,8%, ενώ η συμμετοχή στις συζητήσεις πραγματοποίησε αύξηση κατά 27,8% σε ετήσια βάση, καθώς οι χρήστες παρακολούθησαν ζωντανές πρόβες και έθεσαν ερωτήσεις απευθείας στους καλλιτέχνες μέσω AMA (Ask Me Anything) συνεντεύξεων.
  • 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποίησαν τη νέα εφαρμογή Eurovision Song Contest.

Παγκόσμια Μουσική Επιτυχία

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision συνεχίζει να παράγει παγκόσμιες επιτυχίες και να προωθεί τη μουσική από τις συμμετέχουσες χώρες το 2024. Την εβδομάδα μετά τον Μεγάλο Τελικό της Eurovision, 9 από τις φετινές συμμετοχές κατατάχθηκαν στο Top 100 του ESNS Radar Radio Airplay Chart.

Η επίσημη playlist του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2024 στο Spotify ήταν και πάλι η πιο δημοφιλής playlist στο Spotify παγκοσμίως την ημέρα μετά τον Μεγάλο Τελικό. Το παγκόσμιο chart 200 του Spotify για όλες τις ροές παγκοσμίως είδε επίσης 6 συμμετοχές από το 2024 να μπουν στο Top 200 την ίδια ημέρα, με το νικητή Nemo να έχει την υψηλότερη είσοδο στο #17 και τις συμμετοχές από την Ολλανδία, την Κροατία, τη Γαλλία, την Ουκρανία και την Ιταλία να κατατάσσονται επίσης.

Στις 12 Μαΐου, η Eurovision Song Contest 2024 ήταν στις Top 10 playlists στο Apple Music παγκοσμίως.

35 τραγούδια από το φετινό διαγωνισμό έφτασαν στο Daily Top 100 του Apple Music σε 57 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 23 χωρών όπου έφτασαν στο Νο. 1, και 42 χωρών όπου έφτασαν στο Top 10.

Το νικητήριο τραγούδι “The Code” του Nemo έφτασε στο Daily Top 100 σε 44 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 13 όπου έφτασε στο Νο. 1 και 29 όπου έφτασε στο Top 10.

Στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube, τα βίντεο με το Nemo, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών ζωντανών εμφανίσεων και συνεντεύξεων, έχουν λάβει 34 εκατομμύρια προβολές μέχρι σήμερα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα Radio Spin της Shazam, από τον Μεγάλο Τελικό και μετά, το «The Code» είχε τη μεγαλύτερη ραδιοφωνική αναπαραγωγή παγκοσμίως από όλες τις συμμετοχές της Eurovision, ακολουθούμενο από το «Mon Amour» του Slimane και το «La Noia» της Angelina Mango.

Το «Always on the Run» του ISAAK ήταν το τραγούδι με τα περισσότερα Shazam κατά τη διάρκεια του ζωντανού Μεγάλου Τελικού.

Κάλυψη της Eurovision από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Τα πρώτα στοιχεία και στοιχεία από τη διοργανώτρια πόλη, το Μάλμε, δείχνουν ότι 82.000 επισκέπτες επισκέφθηκαν το Eurovillage κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της διοργάνωσης.

Φίλοι του διαγωνισμού από 92 χώρες αγόρασαν εισιτήρια για τα 9 σόου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του διαγωνισμού, τα οποία περιλάμβαναν πρόβες και ζωντανές μεταδόσεις.

Περίπου 1.100 δημοσιογράφοι από τουλάχιστον 54 χώρες ήταν διαπιστευμένοι για να καλύψουν την εκδήλωση επί τόπου.

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision φιλοξενήθηκε από τον SVT στις 7, 9 και 11 Μαΐου και μεταδόθηκε στις 37 συμμετέχουσες χώρες, τη Βραζιλία, τη Χιλή, το Κόσοβο, το Μαυροβούνιο, τη Βόρεια Μακεδονία, το Περού, τις ΗΠΑ και διαδικτυακά.

Οι εκπομπές μεταδόθηκαν επίσης ραδιοφωνικά σε 11 χώρες μέλη της EBU.

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved