Eurovision: Αλλάζει ριζικά και στην όψη! Το νέο λογότυπο για τα 70 χρόνια ύπαρξής της!
Από σήμερα, ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision αποκτά νέα λάμψη, καθώς στο εξής θα έχει κομψή, ανανεωμένη εμφάνιση, με αφορμή τη συμπλήρωση 70 ετών του θεσμού.
Το 2026, η Eurovision γιορτάζει επτά δεκαετίες ενεργής παρουσίας στη μουσική σκηνή παγκοσμίως.
Evangelia: «Είναι το πεπρωμένο μου να πάω στην Eurovision είτε για την Ελλάδα είτε για την Κύπρο»

Και χάρη στη νίκη του JJ στη Βασιλεία το 2025 με το Wasted Love, η σημαντική αυτή επέτειος θα πραγματοποιηθεί στην Αυστρία την επόμενη χρονιά.
Ενόψει του Διαγωνισμού του 2026, θα πέσει φως στο παρελθόν του διαγωνισμού, θα γιορταστεί το παρόν και θα ατενίσουν οι φαν με αισιοδοξία το μέλλον. Με λίγα λόγια, θα εορταστούν τα 70 χρόνια με τον πιο αυθεντικό, eurovisionικό τρόπο – και όλα ξεκινούν από εδώ: με την παρουσίαση της νέας, πολύχρωμης ταυτότητας του διαγωνισμού.

Το λογότυπο της Eurovision, που εκπροσωπεί τον διαγωνισμό εδώ και πάνω από 20 χρόνια, ανανεώθηκε. Το εμβληματικό χειρόγραφο σχέδιο που παρουσιάστηκε το 2004 και τελειοποιήθηκε το 2014, απλοποιήθηκε πλέον σε ένα ενιαίο, μοναδικό σήμα, διατηρώντας στο κέντρο του την αναγνωρίσιμη "καρδιά" της Eurovision, που τώρα χτυπά πιο δυνατά από ποτέ.
Μαζί με το ανανεωμένο λογότυπο παρουσιάζεται ένα νέο, ανεξάρτητο σύμβολο: η «Καρδιά Χαμαιλέων» (Chameleon Heart). Η συναισθηματική πυξίδα του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, αυτή η καρδιά έχει τη δυνατότητα να απορροφά πολιτισμικές επιρροές, μουσικές και κίνηση. Μπορεί επίσης να προσαρμόζεται ώστε να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της διοργανώτριας χώρας, την προσωπικότητα του κάθε ερμηνευτή ή και το εκάστοτε θέμα. Όπως κι αν εμφανίζεται όμως, η Eurovision θα συνεχίσει να πηγάζει από τον πυρήνα αυτής της καρδιάς.
Το πρώτο δείγμα δημοσιοποιήθηκε ήδη, μέσα από την αποκάλυψη του επετειακού εικονιδίου για τα 70 χρόνια.
Η «καρδιά των 70» αποτελείται από 70 στρώσεις – μία για κάθε χρονιά του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Κάθε στρώση συμβολίζει και ένα έτος γεμάτο τραγούδια, λάμψη και αξέχαστες στιγμές που ενώνουν κοινό από όλη την Ευρώπη – και πλέον, ολόκληρο τον κόσμο.
Ο Martin Green CBE, Διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, δήλωσε:
«Ο Διαγωνισμός της Eurovision είναι πάντα μια διαδικασία εξέλιξης – μουσικά, πολιτισμικά και δημιουργικά. Αυτή η ανανέωση τιμά 70 υπέροχα χρόνια και ταυτόχρονα οδηγεί το brand σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο καρδιά – ακριβώς όπως ο διαγωνισμός. Είμαστε περήφανοι που το παρουσιάζουμε στον κόσμο.
Το νέο μας λογότυπο και η οπτική ταυτότητα σχεδιάστηκαν για να κάνουν το brand της Eurovision πιο ξεκάθαρο στις ψηφιακές πλατφόρμες, να ενώσουν τα διάφορα projects μας κάτω από την ίδια στέγη και να προστατεύσουν την ταυτότητα του θεσμού παγκοσμίως για τα μέλη της EBU, καθώς ο διαγωνισμός προσελκύει συνεχώς νέο κοινό από κάθε γωνιά της γης.

Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερα στοιχεία από αυτή τη νέα ταυτότητα καθώς προχωράμε προς τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026 – και θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και δραστηριότητες που θα γιορτάζουν τα 70 χρόνια «Ενότητας μέσω της Μουσικής», τους επόμενους μήνες».